monteur gezocht voor ondehoud st1100

RedAttack

Die hard MF'er
22 jan 2004
646
0
Rotterdam
Ik ben op zoek naar iemand die zo nu en dan wat onderhoud aan mijn Pan kan plegen.
Uiteraard tegen een redelijke vergoeding.
 
Ik ben op zoek naar iemand die zo nu en dan wat onderhoud aan mijn Pan kan plegen.
Uiteraard tegen een redelijke vergoeding.
ik vind 55 euro excl. btw per uur een redelijke vergoeding.
 
Laatst bewerkt:
Waarom koop je geen werkplatsboek en ga je het zelf uitvoeren. Doe ik ook. Mijn st is 13 jaar inmiddels en behalve de distributieriem heb ik alle onderhoud nu zelf gedaan. Is leuk, j leert je fiets en scheelt een boel centen.
Voorwaarde is wel dat je de ruimte hebt om het een en ander te doen, op straat sleutelen is natuurlijk niks.
Bovendien is de ST nog niet zo heel erg electronisch maar gewoon benaderbaar met een dopsleutelset en wat tangen!! ;)

O Ja en alle plastic veilig wegleggen want als dat stuk gaat!! :(

jammer dat je in 020 woont, er zijn veel actieve zelfsleutelaars in de omgeving Rotterdam
 
Laatst bewerkt:
Waarom koop je geen werkplatsboek en ga je het zelf uitvoeren. Doe ik ook. Mijn st is 13 jaar inmiddels en behalve de distributieriem heb ik alle onderhoud nu zelf gedaan. Is leuk, j leert je fiets en scheelt een boel centen.
Voorwaarde is wel dat je de ruimte hebt om het een en ander te doen, op straat sleutelen is natuurlijk niks.
Bovendien is de ST nog niet zo heel erg electronisch maar gewoon benaderbaar met een dopsleutelset en wat tangen!! ;)

O Ja en alle plastic veilig wegleggen want als dat stuk gaat!! :(

jammer dat je in 020 woont, er zijn veel actieve zelfsleutelaars in de omgeving Rotterdam

Omdat ik verre van technisch ben ( echt geloof me, een lampje verwisselen kost me al een uur, als het al lukt!) en ik er simpelweg de ruimte en tijd niet voor heb.

Overigens is Rotterdam geen enkel probleem voor mij, kom er nog heel regelmatig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan