Mooi fietsje voor mijn vrouwtje!

Welke moet het worden?

  • gpz 500 s

    Stemmen: 0 0,0%
  • gsx600F

    Stemmen: 6 42,9%
  • fz750

    Stemmen: 1 7,1%
  • we willen meer aanbieders!

    Stemmen: 7 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
gheghe lol jullie zijn beschadigd :Y

iig iedereen bedankt voor de reacties, maar helaas heeft zij een ander brommert gezien die niet van het forum komt.

GReetz iedereen en succes met de verkoop van jullie motor of de zoektocht naar een beschadigd vrouwtje :+
 
hallo,

Ik heb nog een hele mooie VF 500F te koop.
uit 1986 in zeer goede staat.
Soepele 4-V motor met 70 pk.
Km.St.44750

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/405263/1f7ca1ea8ed08bab38fae8240ac52feb (Vf-500-4.jpg)​
 
ik heb een suzuki madura te koop. Het is een 700 cc V4 16valve met cardanaandrijving en 72 pk! Deze motor is een kruizing tussen een chopper en tourmotor. Zeer geschikt en van alle gemakken voorzien zoals:
- dubbele remschijven voor
- gearindicator
- middenbok en zijstandaard
- toerenteller
- instelbare monoshock schokbreker achter
- kleur rood
- 22.000 mls gereden
- bouwjaar 1985
moeten wel een paar dingetjes aan gedaan worden, maar daar is de prijs ook naar

€ 800,=

interesse? mail me dan op toyotijn78@home.nl
Heb geen recente foto's maar is zoiets als deze (die van mij is in een iets mindere staat)
(Afbeelding)
greets
martijn


Welk gedeelte van...

Ze zoekt een sport touring modelletje iets in de geest van een cbrf of een fazer.

... begrijp je niet?
 
Hallo Ivan,

Als je goed leest zou ik zeggen dat ze alleen wat gezien hebben. Helaas staat zien niet gelijk aan hebben.

Daarnaast ligt een Ducati SS niet zo heel ver van een CBR af. MAar het lijkt mij handig als de topic-starter zelf zijn oordeel hierover velt.

groets

Joost
 
Hallo Ivan,

Als je goed leest zou ik zeggen dat ze alleen wat gezien hebben. Helaas staat zien niet gelijk aan hebben.
Idd, zo las ik het ook.
En anders had ik wel verwacht dat dit topic op slot zou zijn :Y
 
ik wil een jongere , met minder kilometers, strakker in de lak, en feller :+
dit wat voor je :]
full
 
gheghe lol jullie zijn beschadigd :Y

iig iedereen bedankt voor de reacties, maar helaas heeft zij een ander brommert gezien die niet van het forum komt.

GReetz iedereen en succes met de verkoop van jullie motor of de zoektocht naar een beschadigd vrouwtje :+


Blijkbaar voorzien dus slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan