Mooi fietsje voor mijn vrouwtje!

Welke moet het worden?

  • gpz 500 s

    Stemmen: 0 0,0%
  • gsx600F

    Stemmen: 6 42,9%
  • fz750

    Stemmen: 1 7,1%
  • we willen meer aanbieders!

    Stemmen: 7 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.

rudeness

MF veteraan
19 jun 2004
3.717
0
Wie heeft er nog een leuke beginnersfiets (nee geen 25kw) voor mijn vriendin in de aanbieding?
Ze zoekt een sport touring modelletje iets in de geest van een cbrf of een fazer.
Prijs iets van de 1250 a 1500 goedkoper mag natuurlijk ook :+

thanx alvast!
 
GSX600F 1993 met extra's

full
 
Kijk daar zijn de eerste aanbieders al *O*
Wie of wie nog meer? we moeten natuurlijk wel een beetje keus hebben.
 
Hmm ja tuurlijk moet het eigenlijk een soezje worden maar ach het is haar keuze, en tot nu toe vind ze het kwaakje 500 het leukst :Y


EN voor het laatste kwaakje heb jij daar een beetje info over? zoals km,vermogen bouwjaar en of course de prijs want ze ziet er wel netjes uit!
 
EN voor het laatste kwaakje heb jij daar een beetje info over? zoals km,vermogen bouwjaar en of course de prijs want ze ziet er wel netjes uit!

Tuurlijk:

32000 kilometers, 85 pk, bouwjaar 1991. Zelf gekocht bij 15000 en vanaf dat moment goed onderhouden, maar volgens de verkoper (particulier) had hij hem ook goed onderhouden, alleen een beetje weinig gereden (motor zag er ook toen erg netjes uit, dus geloof(de) hem wel).

Minpunten: Deukje in de tank (valt niet op), krassen op de onderkuip rechts die ik nog weg moet poetsen.

Pluspunten: Goedkoop in onderhoud en als je het zelf kunt helemaal. Genoeg vermogen om sportief te kunnen rijden, maar dus ook genoeg om lekker lui te kunnen toeren.

Hier kun je een kleine levensloop van de motor vinden en genoeg foto's. O ja, de vraagprijs: 1700
 
Ik heb nog een Kawasaki GPX600R Ninja te koop, erg mooie beginnersfiets!

Bouwjaar 89 km stand 23000 km dus blokje is als nieuw!

Ben nu aan het werk dus heb geen foto's bij de hand, mail me anders ff als je meer wilt weten...

grtz

Edje666

Edit: 1200 euro is de prijs.
 
ik heb een suzuki madura te koop. Het is een 700 cc V4 16valve met cardanaandrijving en 72 pk! Deze motor is een kruizing tussen een chopper en tourmotor. Zeer geschikt en van alle gemakken voorzien zoals:
- dubbele remschijven voor
- gearindicator
- middenbok en zijstandaard
- toerenteller
- instelbare monoshock schokbreker achter
- kleur rood
- 22.000 mls gereden
- bouwjaar 1985
moeten wel een paar dingetjes aan gedaan worden, maar daar is de prijs ook naar

€ 800,=

interesse? mail me dan op toyotijn78@home.nl
Heb geen recente foto's maar is zoiets als deze (die van mij is in een iets mindere staat)
401433

greets
martijn
 
heb nog een cbr 400 in de aanbieding
maar voor de foto's moet je mar ff een email sturen weet nie hoe ik die hier moet krijgen peter_neelen@hotmail.com
 
Als je kunt w8-en tot half september kun je mijn GPZ400 (kawasaki) wel kopen.
Mits mijn nieuwe BMW F800ST dan al mgeleverd is.
Prijs 900 euro en er zit zelfs handvatverwarming op. :Y :Y

Foto=BDOQ8L47


Bouwjaar 1993 kmstand ongeveer 48000
 
Laatst bewerkt:
as woensdag een kijkert/kopert voor de gsx600f, zal wel ff posten hier of het wat geworre is dan.



Heeft best wel geholpen dit topic ;)
 
Ik heb voor 2300 ook een SV650S uit 2000 in de aanbieding.
+/- 52000km
(Afbeelding)


Voor een nieuwe BT014 achter een Michelin pilot road (nog geen 200km mee gereden)
Nieuwe nokkenaskettingspanner.
Carbs zijn net gesynchroniseerd en nieuwe remblokken voor.
Ketting en tandwielen zijn in goede staat.
Zitten wel wat krassen en scheurtjes in het kuipwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan