mooi k#t op mijn bek

blijft maar vrolijk op dunlopjes aaaaan het stepdownen voordat tie op bt-010 gaat ;) , maar verder beterschap tl1000 :)
 
yep
rondje moergestel en toen op naar de afrit
knie aande grond gas er iets op alles ging goed
halverwege bocht gas er iets verder op motor iets platter maar dat ging opeens heel plat
salto motor in nek kop tegen vangrail
nu een pilsje hoofdpijn en een zere rug
verder valt het wel mee
Shit zeg!! '(

Mischien een goed idee op ff bij de doktor langs te gaan? Is zo te lezen toch een aardige klap geweest!
 
yep
rondje moergestel en toen op naar de afrit
knie aande grond gas er iets op alles ging goed
halverwege bocht gas er iets verder op motor iets platter maar dat ging opeens heel plat
salto motor in nek kop tegen vangrail
nu een pilsje hoofdpijn en een zere rug
verder valt het wel mee

Zo te horen zelf nog redelijk goed mee weggekomen, maar 't blijft klote.

Hopelijk ben je snel van je hoofdpijn en zere rug af, de motor is altijd te vervangen of repareren.

Sterkte,
Etienne
 
wat voor bandjes had je eronder?

vast geen rennsport/supercorsa's/010 of de 012?

anders moet je het wel heel bond gemaakt hebben...
evengoed klote voor je...goodluck.
 
Mooi kut.... Motor is te vervangen. Belangrijkste is dat jezelf niet teveel schade hebt opgelopen behalve een deuk in je ego. Sterkte!
 
Pffffffff, kom je goed weg zeg. Denk maar aan die gast met de TT. Gelukkig heb je (bijna) nix en die fiets, ach, dat komt wel weer goed.
 
Mooi klte |( , nog een bof dat je het hebt overleeft. zo'n "vang"rail :} is aardig voor auto's maar meestal niet voor motorrijders :(
 
het lukt me niet om er een foto bij te zetten
wie weet hoe dat we kan ???
ik heb ze op disc
 
10 rondjes ging het goed maaaaaaarrrr toen boem
enne ik had geen tijd om opzoek tegaan naar olie
ga zometeen ff kijken meschien vindt ik nog onderdelen
 
Wat een K-situatie voor jou, kneedouwn..
Gelukkig niets gebroken, maar wel veel schade dus aan je motor.

Rij zelf ook Dunlop overigens, maar dan de 207 RR.
Denk dat als er een klein vuiltje ligt o.i.d, dat er dan geen band is die goed genoeg is. Je kan met elke band te ver gaan. Helaas heb jij dat nu ondervonden. Sterkte.
 
Hey man, mooi klote.. altijd k*t als er een mede-Baarser onderuit gaat... :( :(
Succes met de afwikkeling dan maar, en hopelijk kan je tzt van de verzekeringscentjes weer wat leuks kopen.

Waren je banden dus wel goed warm? Reed je het rondje hetzelfde als alle andere keren? Altijd raar waarom je net die ene keer onderuit gaat....

Sterkte! Gelukkig heb je zelf niet zoveel letsel...

Grtzz HagaSan.
 
het lukt me niet om er een foto bij te zetten
wie weet hoe dat we kan ???
ik heb ze op disc

Volgens mij staat dat FAQ's. Je kunt ze ook rechtstreeks vanaf je harde schijf op het forum zetten. in het scherm waar je je post intypt staat onderaan "bladeren"
 
Terug
Bovenaan Onderaan