mooi k#t op mijn bek

kneedouwn

Die hard MF'er
30 jul 2002
363
0
tilburg
dit was de laatse dag van dit sezoen voor mij
ben plat gegaan op de baars
geen grip,slechte banden gewoon eigenschuld
 
Klote voor je....

weet niet wat het is ik zie in mijn zoektocht naar nieuw blok wel enorm veel plagereden TLR'en...
 
schade moeilijk te schatten ik hoop dat er niets krom is
ik ga morgen wel eens kjken nu eerst een pilsje
 
Hoe laat is dat gebeurd dan? Was dat in het rondje dat je nog zou gaan rijden toen ik weg ging? Welke bocht?
Kut man :(
 
yep
rondje moergestel en toen op naar de afrit
knie aande grond gas er iets op alles ging goed
halverwege bocht gas er iets verder op motor iets platter maar dat ging opeens heel plat
salto motor in nek kop tegen vangrail
nu een pilsje hoofdpijn en een zere rug
verder valt het wel mee
 
Klote voor je! Maar je bent zelf nog heel! Volgende keer gaat 't wel goed. Verzekeringen zijn er niet voor niks. Sterkte met je rug!
 
er zijn ergere dingen
ik belde net met een kennis en die vertelde dat een vriend van hem net had gebeldt dat zijnmaat in het ravijn was gereden met de motor
 
3 jaar plezier gehad op de baars en anderen zien gaan
na 3jaar was het mijn beurt

enne zelf niets hebben is inderdaad het belangrijkste
ik ga wel een x kijken met de fiets lol lol :9~
 
Niet iedereen is all-risk verzekerd!!!

Verder: KUT

Hoe dan ook. Is wel kut, maar alleen maar pieken... Je leeft tenminste nog, Is niet echt iets dat je kan kopen. 'T kan altijd erger, moet je maar denken. Nogmaals sterkte dus. Ook met de financien.
 
Hoe dan ook. Is wel kut, maar alleen maar pieken... Je leeft tenminste nog, Is niet echt iets dat je kan kopen. 'T kan altijd erger, moet je maar denken. Nogmaals sterkte dus. Ook met de financien.
dankje het kan iedereen gebeuren en inderdaad het belangrijkste is dat je ongedeerd bljft :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan