Mooi of niet mooi?

Inderdaad knappe gsxr... maar toch liever de standaard blauw-witte kleuren voor mij. :)

Nu het hier ondertussen toch over banden gaat , welke zijn de betere banden voor m\'n gixxer?
Er staat nu een zachtere Dunlop onder... ;)

EN VERGEET IK BIJNA M\'N BESTE MOTORWENSEN VOOR 2002 AAN JULLIE OVER TE BRENGEN !!! DAT ER VEEL ZONNIGE DAGEN MOGEN KOMEN...
 
Laatst bewerkt:
misc.php
Mooi :9~ :}
 
Inderdaad knappe gsxr... maar toch liever de standaard blauw-witte kleuren voor mij. :)

Nu het hier ondertussen toch over banden gaat , welke zijn de betere banden voor m\'n gixxer?
Er staat nu een zachtere Dunlop onder... ;)

EN VERGEET IK BIJNA M\'N BESTE MOTORWENSEN VOOR 2002 AAN JULLIE OVER TE BRENGEN !!! DAT ER VEEL ZONNIGE DAGEN MOGEN KOMEN...
Ik heb nu Pirelli Dragon corsa evo d\'r onder liggen en die plakken erg goed :}
Hiervoor had ik de \"oude\" dragon corsa\'s eronder liggen. Die waren ook goed, maar bij korte knikken stuurde die wat zwaar, bij de nieuwe geen last meer van.
En daar weer voor had ik dunlop sportmax eronder liggen, maar ik had het idee dat ik die eerder aan het glijden had.
 
nee, abso niet mijn smaak dus

mja, ik houd ook niet van volkuip motoren, beetje mag maar niet te
 
Ik denk absolute schoonheid.
Mooi ding... Lijkt me een hel om die velgjes een beetje schoon te houden, maar zeker :9~
Vooral dat blauw staat zo\'n apparaat errug goed...

... Maar die van JohnV is ook zeker niet slecht hoor... :9~ En die loopt wel rond de 280... (op de teller dan :P ) En da\'s toch ook erg aangenaam...

JohnV: heb je nu ook al de linkerkant van je voorband op dan? Rechts was ie wel al kaal, maar links zat nog wel wat, toch?
 
Deze vind ik ook niet zo slecht, ook al is het nep... (Heb ik ergens van een site geplukt)


Toch mooi hé, misschien een ideetje voor hun volgend model.
Nee, doe toch maar niet... Voorkant is optisch erg zwaar, de achterkant ziet er een beetje uit alsof ie krom getrokken is... Wat schaarser kappenwerk voor & de achterkant iets lager & wie weet, maar zo... :r
 
Op woensdag 02 januari 2002 23:20 schreef DeGroteMuis het volgende:JohnV: heb je nu ook al de linkerkant van je voorband op dan? Rechts was ie wel al kaal, maar links zat nog wel wat, toch?

Links nog steeds een beetje profiel :( Rechts helemaal op, 0 mm profiel :) kon volgens de bandenboer geen kwaad om profiel er helemaal af te rijden (zolang het niet nat is natuurlijk).
En idd grip zat of meer als met profiel, misschien dat ik er nog ff mee door rij, maar ik heb al Super Corsa\'s besteld *D

Er zit nog een beetje moet er eigenlijk ook af.
misc.php


Ik hou toch niet van nattigheid.

In het midden zit nog een 1.5mm

[edit] zo op de foto valt het toch wel mee :P [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan