Mooi op zijn wielen

En dat zal geen 5 jaar duren
zie net dat jij er precies 5 jaar over hebt gedaan (dat had ik nog niet terug gescrolled); ik heb al wat onderdelen klaar liggen en de meeste tijd is in de ontwikkeling gaan zitten; ik kan heel veel zaken overnemen van de TRX en de Triumph en ik ga van het plaatwerk ook niet zoveel werk maken als Slijptol heeft gedaan; dus dat zal ook al snel een paar jaar werk schelen ;)
 
De dingen die dochterlief momenteel flikt zorgen er misschien wel een beetje voor dat ik liever met mijn hoofd in de verfdampen zit O-)

Maar verder in mijn eigen topic...
Ondertussen is iedereen natuurlijk wel heel nieuwsgierig wat er nu aan de hand is natuurlijk...
 
zie net dat jij er precies 5 jaar over hebt gedaan (dat had ik nog niet terug gescrolled); ik heb al wat onderdelen klaar liggen en de meeste tijd is in de ontwikkeling gaan zitten; ik kan heel veel zaken overnemen van de TRX en de Triumph en ik ga van het plaatwerk ook niet zoveel werk maken als Slijptol heeft gedaan; dus dat zal ook al snel een paar jaar werk schelen ;)
We hebben, ook in het kader van de wilde 3StateS plannen, ook veel dingen gemaakt en uitgeprobeerd die uiteindelijk niet op de TRX en de Triumph terecht zijn gekomen.
De bevestiging van de voorrem schijf, de wilde plannen voor de aandrijving, de achterbrug, de stabilisatiestang en zo nog veel meer dingetjes, groot en klein.
Dat heeft gewoon heel veel tijd gekost maar het resultaat is mooi geworden.
Ik heb altijd gevonden dat de lol van het bouwen zelf de tijd en moeite waard was.
Als het alleen om het eindresultaat te doen was, dan zou het een grote frustratie geweest zijn.
Dan had ik beter iets kunnen kopen.
 
klopt!
het was en is een mooi research project.

belangrijkste advies voor mezelf is dat ik het beginnen met bouwen niet te lang moet uitstellen, anders wordt het wel heel diep graven en veel terug kijken in de schetsen en foto's
 
:^ Al wordt het topic alleen maar al geopend, dan kunnen we die alvast een paar pagina's vol lullen, als voorbereiding op het project.
ik ga gewoon verder in mijn eigen EHE en zij(n)spannen topic hoor (als die voor die tijd niet al vol is met andere onzin)
 
Ik zie net voor het eerst dit project
Al wel van gehoord
Is inderdaad een geweldige creatie
Superding zeg
 
Ondertussen is iedereen natuurlijk wel heel nieuwsgierig wat er nu aan de hand is natuurlijk...
Gewoon een standaard sufmuts van 17 die denkt dat ze 25 is en met verkeerde vrienden thuiskomt. Of juist niet thuiskomt als dat wel verwacht wordt etc et niets wat een beetje verfdamp niet verhelpt en wat uiteindelijk vanzelf overgaat
 
Om maar weer even terug on-topic te gaan.
De Triumph heeft alweer gelopen, de nieuwe aluminium tank lijkt ook goed te zijn.
Ik heb daar de diverse functies, pomp, filter, retour en drukregelaar, een beetje anders gerangschikt.
Dat werkt dus.
Er moesten wel een paar nieuwe O-ringen in de waterpomp
Eentje is een beetje speciaal dus die moest van de dealer komen.
Maar zoals gezegd, hij doet het weer.
Als het wat fatsoenlijker weer wordt zal ik er eens een rondje mee gaan rijden en wat foto's schieten
 
Sneak-previeuw😇

IMG-20220302-WA0008.jpeg
 
je onderschrift klppt trouwens niet meer kwastert; daar moet nu toch TRX 900 3StateS sidecar staan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan