kwastert
Forti Nihil Difficilius
Heb je z'n achterwiel gezien?Ziet er netjes uit, waarom ga je naar de rechter kant en niet de (veel ruimere?) Linkerkant met je uitlaat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je z'n achterwiel gezien?Ziet er netjes uit, waarom ga je naar de rechter kant en niet de (veel ruimere?) Linkerkant met je uitlaat?
Jarenlang heb ik heel veel ontwikkelingen in de pijpenfabricage gevolgd. Wanneer deze constructies werden begeleid met vermogens- en/of koppelkrommen dan werd het pas echt feest. Nu ik dit zie ben ik ook weer heel erg benieuwd waar de kunst van de constructeur en de karakteristiek van de tuner elkaar gaan vinden.
Geduld is een schone zaak
verstoringen
Ach geduld, dat is toch de normaalste zaak hier? Hoeveel mensen hebben al geroepen dat ze ee \n deadline zouden halen? Deze winter, voor het EGT, volgend BOT. Om de een of andere reden gaan deadlines en zijspannen niet samen. En dit project is wel een span in het kwadraad.
We wachten gewoon af en hopen dat er geen verstoringen optreden, geen ziektes, geen vrouwen, geen kinderen.
Hoe bedoel je dat? Beweging tussen zijspan en motorframe?ik denk dat je hier wel ergens een stuk flex in de uitlaat moet maken, omdat het zijspan frame t.o.v. het motor frame kan bewegen.
succes met de voortgang.
En voortschrijdend technisch inzicht heeft ertoe geleid dat de ophanging van deze draagarm terug is op de plek waar hij een jaar of anderhalf geleden ook al was.
Soms doe je een stapje terug dus
Het duurde bij mij ook even. Je moet naar de middelste grote foto kijken. Als het wiel omhoog beweegt drukt de veer aan de voorkant op het uitsteeksel. Dan komt er een kantelbeweging waardoor aan de achterwiel zijde die pikkel omhoog geduwd wordt.ik snap er ook helemaal niets van,
hoe is het zijspanwiel tegen vertikaal kantelen bevestigd
hoe werkt de stabilisator /torsiestang tov het achterwiel