Mooi op zijn wielen

De Kerstvakantie is goed besteed, al zeg ik het zelf
20220103_143939.jpg
20220103_150046.jpg
20220103_150005.jpg


In Halle ontstaan hele mooie dingen.
Kwastert is druk bezig met het aluminium en dat wordt echt mooi.
Was het alvast maar zaterdag :)
 
zo tussen de rest van de onderdelen met hun eigen kleur, komt de kleur van het frame goed tot zijn recht, word er beter op.
en het is zeker weer eens wat anders dan dat eeuwige zwart.
 
nou,....dat is een beetje negatief uit gedrukt ;) maar kleuren los van elkaar beoordelen is niet simpel (voor sommige), vond het eerst wat te groen.
Je moet kleuren nooit los van elkaar beoordelen. Het is ALTIJD de combinatie die er toe doet. Twee 'lelijke' kleuren kunnen samen wel een prachtige combinatie opleveren. En dat is wst telt, het eindresultaat. Maar dan moet je wel 'door' dat 'lelijke' heen kunnen kijken. Maar dat kun je leren, en is ook een kwestie van ervaring
 
Ik zie dat je je SRX ook nog niet kwijt bent.
Hij hoeft niet persé weg. Hij staat me niet in de weg.
Maar ik doe er op het moment niks mee en als iemand anders wanhopig op zoek is naar een leuk project of goed motorblok dan is het te koop.
Als ik het niet verkoop begin ik er waarschijnlijk volgende winter zelf weer aan te knutselen.
 
Je moet kleuren nooit los van elkaar beoordelen. Het is ALTIJD de combinatie die er toe doet. Twee 'lelijke' kleuren kunnen samen wel een prachtige combinatie opleveren. En dat is wst telt, het eindresultaat. Maar dan moet je wel 'door' dat 'lelijke' heen kunnen kijken. Maar dat kun je leren,
Wij van 3StateS hebben dat uitbesteed aan Kwastert .
Ik hoef dat niet meer te leren dus *D
 
  • Haha
Waarderingen: EHE
En daarom gebruik ik de oude wijsheid van Henry Ford zelf.....
Any colour is posible... providing it is black.....

Dan hoef ik zelf verder niet zoveel over combinaties na te denken.... want volgens betrouwbare bron (de hoofdsponsor) heb ik nul gevoel voor kleuren🤣🤣
 
En daarom gebruik ik de oude wijsheid van Henry Ford zelf.....
Any colour is posible... providing it is black.....

Dan hoef ik zelf verder niet zoveel over combinaties na te denken.... want volgens betrouwbare bron (de hoofdsponsor) heb ik nul gevoel voor kleuren🤣🤣
Das het makkelijkst ja. Zeggen dat je er geen kijk op hebt🤪
 
En ik ga stug door met de opbouw
Ik heb het plaatwerk er eventjes opgehad om te kijken of alles nog klopt.
Dit is wel een mooi inkijkje zo
20220109_094615.jpg


De tank is ook klaar.
Het was nog een heel gepriegel om de vuldop weer precies in de opening in het plaatwerk uit te laten komen.
Daar moest wel een paar keer iets gecorrigeerd worden.
Maar nou is het mooi strak, makkelijk om aan te sleutelen en alles past weer precies.
De tank wordt met de spanband vastgehouden in een uitsparing van rubber blokken.
Ik heb er even aan gedacht om er bevestigingsogen aan te lassen.
Maar dit geeft uiteindelijk veel minder spanningen in de plaat, en daarmee minder kans op scheuren.
20220112_203549.jpg


De volgende stap wordt het opleuken van de kabelboom
Wordt vervolgd
 
Terug
Bovenaan Onderaan