Mooi plaatje

Als jij een vrouwenlichaam niet kan ondersheiden van een jongens/mannenlichaam, heb je mijns inziens een probleem..... :+
Ik lig nog altijd bij mn vriendin in bed, dus het komt nog wel goed met me denk ik ;)

PS: Ik zie nog steeds geen tieten/borsten/prammen/koplampen op die foto :P
 
Kan ik wel voor zorgen, maar ik weet niet of de mods dat zullen waarderen.... ;)
Ik denk dat er wel bepaalde mods zijn die een paar mooie plaatjes op zn tijd ook wel kunnen waarderen. Alleen weet ik niet of de rest van het forum er ook zo over denkt. Zou wel eens kunnen van niet :)
 
Ziet er meer uit alsof ze denkt "hij/zij gaat me slaan omdat ik weer verkeerd op de motor zit!"
 
Jullie gaan dr allemaal wel lekker van uit dat het een meisje/vrouw is. Maar het kan net zo goed een jong ventje zijn die nog geen haar op zn benen heeft :P :P .

Ik kan er geen vrouwenlijke kenmerken uit opmaken hoor.


Pas dan maar op dat je niet per ongeluk een keer met Kelly :r in bed lig :)
 
Ik denk trouwens dat het op die foto toch een dame is. En die heeft dit topic van Yammie gelezen en ook een staaf op het stuur gemaakt. Vul de rest zelf maar in....
 
Nog een mooi plaatje :+
006.jpg


[edit]kwou eigenlijk een echt mooi plaatje van een Duc met ... posten, maar helaas; site werkt niet goed :j [/edit]
 
Laatst bewerkt:
wat denk je hier dan van :+
superman_stp.jpg


Ik lag pas ook zo gestrekt op de motor, maar ik ben niet zo stom om dan te proberen een stoppie te maken...

of deze
929endo.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die laatste is een crashpic..
oftewel paar sec nadat die foto was genomen was zijn motor total loss..

we hebben die laatste ook wel vaker op het forum zien verschijnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan