Mooi REV'IT PAK

Status
Niet open voor verdere reacties.

Besmelah

Die hard MF'er
30 mei 2009
647
0
amsterdam
Hallo,

In verband met de aanschaf van een nieuwepak in een andere kleurstelling verkoop ik hierbij mijn combi-pak.

Het gaat om het volgende:

Jas: REV'IT
Maat: 52
Opmerkingen: Altijd goed in het vet gezet
Nadelen: niets

Opmerkingen: Altijd goed in het vet gezet, de broek heeft kneesliders met blokjes titanium erin (voor de mooie vonken ) en nooit de grond gekust

Mijn lengte en gewicht:
Ik ben 1.85 en weeg 83 kilo, de kilo's normaal verdeeld over hele lichaam zonder bierbuik of iets dergelijks.
Het pak past mij als gegoten, al had de broek een cm kleiner gemogen (als je twee kilo zwarder bent past het waarschijnlijk helemaal perfect )

Vraagprijs voor het hele pak:
175 !!!

foto's volgen nog

Bij intresse:
- Even mailen
- Of reageren in dit topic
 
Laatst bewerkt:
oh ja de (oude) helm krijg je gratis erbij voor duo
:+
full
 
Laatst bewerkt:
daarom is zo'n laage prijs, geen zin in over de prijs te discusseren, bij deze bieden heeft geen zin :+

Gelukkig was mijn pak ook een uitverkoop en heb ongeveer hetzelfde betaald, anders had ik me echt voor me kop geslagen.

Had hem graag van je overgenomen, maar heb er al 1tje en ik denk dat als ik 3 pakken in de kast heb hangen, dat ik dan ruzie krijg...

:+
 
Is het pak al verkocht? ik werk namelijk in ASD en wil wel ff komen passen
Ben 1,83 en weeg 88 kilootjes... wel met spoiler helaas...
 
Is het pak al verkocht? ik werk namelijk in ASD en wil wel ff komen passen
Ben 1,83 en weeg 88 kilootjes... wel met spoiler helaas...
de pak is nog niet verkocht, er kwam wel vandaag iemand aanpassen, voor die prijs wild hem wel meenemen maar helaas baalt ie echt want de pak is net iets te grote voor hem, dus jij hebt nog een kans, voor jou gewicht als gegoten, laat me ff weten wanneer wil je afspreken. je hebt een pm.
Gr.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan