mooi verhaal, mooie foto!!!

10 nov 2002
63
0
Arnhem
kreeg afgelopen hemelvaart een sms van een vriend (Duc 748, metallic zwart / rooie velgen) dattie zn Dainese aan gort had gerost op circuitpark Beekbergen (X A1 - A50), de held! dwars door de protectors heen! hij heeft de kneepads echt verdiend! (weet iemand waar je kneepads op je leren broek kan laten stikken???)

ik kreeg zowaar inspiratie van bovenstaand verhaal en ben de volgende dag maar es flink gaan oefen op circuitpark Leesten (das bij Zutphen) Ik had ooit al es 1 heel laf kneedowntje gemaakt in de bocht naar beneden, wel gaaf, maar er was nauwelijks iets te zien op mn gloednieuwe pad....

paar rondjes oefenen en inmiddels serieuze schade aan de pad *D Loop sinds afgelopen weekend gewoon naast mn schoenen van trots (waar blijft die reactie van Mr Blonde????? :Z )

CBRink heeft vervolgens het bijgaande ploatie geschoten op de afrit Velp van de A348: bijna aan de grond! ben er errug blij mee! Brink bedankt jongen!

zijn er meer mensen die een fotootje kunnen polaatsen met een mooi verhaal erbij??? ben reuzebenieuwd!
 
full


Bij deze dan ;)
 
Overduidelijk dat je aan het vallen bent op die foto... uit stilstand. Kijk maar naar het profiel in die achterband! Nou, dat rijdt niet!!







:+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Nou daar is tie dan!!
Duh...ik had je toch al gefeliciteerd!!! :Z
Maar wel gaaf voor je. Hulde!! :}

(ik ben blij dat het mij nog niet lukt, kost het me ook geen kneepads :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan