Mooi voorkantje

Mocht het nu allemaal niets worden, slijp het hulpframe dan niet kort.
Ik weet nog niet waar ik mijn Moturist aan ga knopen. Mijn R1100GS zou wel het slachtoffer kunnen worden. Dan zou jouw (slimme) hulpframe wel eens de doorslag kunnen geven. Maar ik denk aan/in materiaalkosten, probeer er eerst maar een betalende koper voor te vinden.
 
Mocht het nu allemaal niets worden, slijp het hulpframe dan niet kort.
Ik weet nog niet waar ik mijn Moturist aan ga knopen. Mijn R1100GS zou wel het slachtoffer kunnen worden. Dan zou jouw (slimme) hulpframe wel eens de doorslag kunnen geven. Maar ik denk aan/in materiaalkosten, probeer er eerst maar een betalende koper voor te vinden.

Ik slijp niks kort en ik geef ook niks weg.
Het staat niet in de weg en ik heb dat BMW frame met L4e ook nog.
Dus als ik het niet voor een redelijke prijs kan verkopen dan ga ik, als de Triumph zover klaar is, gewoon op zoek naar een BMW die ik in een paar weekenden tijd kan omtoveren in een zijspan combinatie. Met L4e ;)
 
hey die slijptol, al een beetje bijgekomen van het bermbezoek? Had gehoord dat het langzaam aan weer de goede kant op gaat

ik wou laatst al een keertje een kijkje komen nemen maar kwam niet uit met werk, kom wel een keertje aan zetten, geef je wel een belletje tzt

groetjes!
 
Ik ben vanmiddag even bij Slijptol op de koffie geweest. Tevens even geholpen met het avondeten op te maken. Verder heb ik de Triumf bekenen en natuurlijk hebben over zijspannen gepraat.

Bijkomend voordeel van de brabantse natuursverschijnselen is dat weet dat mn Yamaha het nog prima doet in de regen :+
 
Dat was weer een beste bui.
Maar het was de moeite, de vage plannen beginnen steeds scherper te worden
 
Foto's zijn er nog niet maar de plannen voor de nieuwe voorkant zijn al wel redelijk ver gevorderd.
Het wordt compleet anders dan de BMW was, vooral omdat de Triumph een normale voorvork heeft in plaats van de telelever die in de BMW zat.
Het zou eigenlijk overal ingebouwd kunnen worden, niet zo specifiek als de voorkant van de BMW was
Omdat het zo'n universeel ding is heb ik wel hulp ingeroepen van externe wijsheid en dat werkt wel heel goed moet ik zeggen

Binnenkort meer nieuws
 
Terug
Bovenaan Onderaan