mooi weer? rijden:)!

Rick Shadow

Rookie
13 dec 2005
11
0
utrecht
hebben jullie dat ook?
zoals afgelopen zondag en (vrije) maandag? die zon, die warmte, die blijheid,
die jank van je 996/R1/RS250/enz... die de stilte van het gebied rondom de dijk verscheurd? :Y :Y :Y :Y :9 *O* *O*
zoja? vertel!waar ben je geweest? en wat is op zo'n mooie dag JOUW lievelings weg om het gas eens lekker open te trekken en bij iedere versnelling de adrealine te kunnen proeven?
 
Laatst bewerkt:
en dan zal ik maar beginnen.
maandag ochtend vroeg reed ik rond de wegen bij Doorn, Austerlitz, Amerongen, Zeist, bij al die wegen door het bos:D
 
niks zeggen alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden






















:+

heb afgelopen dagen ook heerlijk getoerd in de buurt van ehv eindelijk een beetje warmer en het weekend beloofd nog meer :}
 
en ohjah, wie kan mij nog even uitleggen hoe je ook alweer foto's in je topic/bericht doet, want dat was voor mij nog niet helemaal duidelijk.. :N *O* :P
 
Maandag, 2de paasdag, vanaf volendam naar amsterdam langs het IJsselmeer... Heerlijk asfalt, bochten en rechte stukken; perfect! *D

EDIT: En inderdaad asociaal af en toe... Langs fietsers probeer ik het toch nog een beetje schappelijk te houden O-)
 
Laatst bewerkt:
EDIT: En inderdaad asociaal af en toe... Langs fietsers probeer ik het toch nog een beetje schappelijk te houden O-)
[/quote]

ja dat doe ik ook..maar niet bij van die (spuuglelijke) opgevoerde Honda auto's en Nissan's en zo... keihard gas open.. }) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan