Mooi weer struikrovers

Mosseltje

MF veteraan
19 okt 2004
5.885
64
Breda
Het viel me vanochtend op toen ik naar de radio luisterde. Bij de flits-meldingen zijn het er meestal maar 4 of 5.

Vanochtend hadden ze er al meer dan 15. :o

Zou het iets te maken hebben met het goede weer of was dit al ruim van te voren ingepland?


Zou me niks verbazen als er nu ook drukker gecontroleerd word op de Nederlandse stranden _O-
 
ja dan zitten die ratten er wel weer.
verbaas me dat ze geen koelbox en een strandstoel mee nemen....
 
Nabij Uitgeest stond een autoflitser met er achter gekoppeld
een boottrailer. Wordt steeds fraaier, gelukkig dat ik door
automobilisten al werd ingeseind, mijn dank daarvoor.
 
Ja duh, dat komt door gisteren:

Motorrijder belaagt politieman | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl


VOORTHUIZEN - De politie is op zoek naar een motorrijder die dinsdagochtend een politieman belaagde in het Gelderse Voorthuizen.

De politie verdenkt de motorrijder van poging tot doodslag of moord, aldus een woordvoerder dinsdag.

De agent was 's ochtend bezig met een snelheidscontrole op de Garderbroekerweg in Voorthuizen toen de motorrijder met 116 kilometer per uur passeerde. De maximaal toegestane snelheid is daar 60 kilometer per uur.




De motorrijder keerde en reed vervolgens recht op de agent af. Die kon nog net in de berm springen. De agent bleef ongedeerd en zette de achtervolging in. Die bleef echter zonder resultaat.

------------------------

Snelle jongen hoor :Y
 
[ik ben achterlijk]
ja, want als de politie niet flits, gaat iedereen dood omdat iedereen te hard rijd.

*O* flitsen = veiligheid *O*


[/ik ben achterlijk]
 
vrijdag en zaterdag zullen ze wel niet staan richting TT, aangezien ze behoorlijke fikse onweersbuien hebben voorspelt.
 
Hier in Amsterdam flitsen ze regelmatig en vaak vanuit een aanhangwagentje.
De bijbehorende agenten laten ze niet los rondlopen, maar zitten in de wagen aan de andere kant van de weg het tegemoetkomende verkeer te flitsen.....

Rare jongens die agenten....
 
Nabij Uitgeest stond een autoflitser met er achter gekoppeld
een boottrailer. Wordt steeds fraaier, gelukkig dat ik door
automobilisten al werd ingeseind, mijn dank daarvoor.
'k Heb inderdaad een paar weken geleden de boot verkocht.
Rare jongens, ze hadden niet eens een vaarbewijs!
 
:Z

Gisteren kwam ik nog een flitsert tegen langs de A58. Ben er met 10 km/u langsgereden.

Niet voor de zekerheid, maar vanwege de file die er langs stond |(
 
Ja duh, dat komt door gisteren:

Motorrijder belaagt politieman | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl


VOORTHUIZEN - De politie is op zoek naar een motorrijder die dinsdagochtend een politieman belaagde in het Gelderse Voorthuizen.

De politie verdenkt de motorrijder van poging tot doodslag of moord, aldus een woordvoerder dinsdag.

De agent was 's ochtend bezig met een snelheidscontrole op de Garderbroekerweg in Voorthuizen toen de motorrijder met 116 kilometer per uur passeerde. De maximaal toegestane snelheid is daar 60 kilometer per uur.

De motorrijder keerde en reed vervolgens recht op de agent af. Die kon nog net in de berm springen. De agent bleef ongedeerd en zette de achtervolging in. Die bleef echter zonder resultaat.

Gelukkig hebben we de foto's nog???
 
ja dan zitten die ratten er wel weer.
verbaas me dat ze geen koelbox en een strandstoel mee nemen....


Wat dacht je van een camper, met zonne luifel en luxe tuinstoelen. Paar jaar terug langs de A 28 bij De wijk. Tijdens de TT week :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan