mooie 25 kw motor

er hoeft geen sneeuw te liggen. Als het wegdek te glad is (dus het heeft gevroren) willen ze ook niet rijden.
 
nou hellaas mensen tot mijn grote verdriet net niet gehaald. ;(
de menneer van het cbr zij hellaas je heb het niet gehaald maar je zat op het randje omdat ik een paar keer de nacontrole te laat dee zij die.(eikel)
dus word 11kw
maar aangezien ik binnenkort ook 20 word kan ik dan ook voor 25 kw afrijden?
 
nou hellaas mensen tot mijn grote verdriet net niet gehaald. ;(
de menneer van het cbr zij hellaas je heb het niet gehaald maar je zat op het randje omdat ik een paar keer de nacontrole te laat dee zij die.(eikel)
dus word 11kw
maar aangezien ik binnenkort ook 20 word kan ik dan ook voor 25 kw afrijden?

Ok nu wordt ik echt gek, lees ff het topic terug en JA het antwoord staat daar al minimaal 5 keer in!!! :X
 
Je kunt niet op je 20ste afrijden voor 35kw! Alles onder de 24 moet 11kw en na 2 jaar pas 35. Dus als je 23 bent kun je pas op je 25ste 35kw rijden!!!

Ik heb hetzelfe als TS alleen heb ik m'n examen wel gehaald op de allerlaatste dag dat het kon *phew*
 
Nee joh, gewoon op je 24e opnieuw examen doen voor vol vermogen.
Op je 23e gewoon een jaartje 125cc rijden en dan op voor vol vermogen, immers ben je dan 24 jaar.
Alleen waarom geld 2x uitgeven aan een examen en een opgevoerde brommer? Ik zou dan mooi een jaartje wachten.
 
Je kunt niet op je 20ste afrijden voor 35kw! Alles onder de 24 moet 11kw en na 2 jaar pas 35. Dus als je 23 bent kun je pas op je 25ste 35kw rijden!!!

Ik heb hetzelfe als TS alleen heb ik m'n examen wel gehaald op de allerlaatste dag dat het kon *phew*

Nee hoor hij mag al onbeperkt rijden op ze 24ste, omdat je dan rechtstreeks kan gaan voor het A rijbewijs :P

En volgens mij staan de examens van het A2 rijbewijs gelijk aan het A rijbewijs
(AVD + AVB en theorie)​
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan