mooie '89er Honda Transalp

Don James

Die hard MF'er
2 aug 2005
570
0
Ede
Te koop aangeboden mijn mooie Honda Transalp (XL600V)
Bouwjaar 1989, +/- 38000 mls.

Voor deze Alp is niet bezuinigd op onderhoud:
Vorig jaar is het motorblok voorzien van nieuwe zuigerveren, rubbers en pakkingen. De reden was overmatig olieverbruik, nu verbruikt 'ie geen olie meer. sindsdien heeft hij zo'n 3000 km. gereden. Ook is er toen groot onderhoud aan gedaan, incl. olie, alle filters, bougies, remmen en het balhoofdlager is vervangen. Vorige maand is er nog een nieuwe accu in gekomen.

De staat van de motor is goed, de gouden velgen zijn zeer mooi en hebben geen enkele vorm van de gevreesde corrosie. Op de lak zitten hier en daar wat krasjes, maar niks vreemds voor een motor van deze leeftijd. De uitlaat is al een keer vervangen door een nieuwe originele, en is dus nog in zeer goede staat.

Vraagprijs is 1.850 euro. Ik heb ook nog valbeugels liggen, die mogen ook mee.
email staat in profiel
full
 
Laatst bewerkt:
Nee,lijkt wel of iedereen liever een dure fiets koopt die hetzelfde kan.
Maakt niet uit,rij er fijn mee maar had toch liever die van jou gehad/
:Y
 
Tis eigenlijk wel de fiets die mijn vriendin zoekt :Y
Maar ze heeft een GPX600R staan, en die moet ze eerst zien kwijt te geraken :Y
Ivm een achteraf niet fijne zit, en daardoor nek/rug-klachten op de lange rit gaat ie weg :Y
 
Het is inderdaad dé fiets voor als je last van rug of nek hebt! De zit is zo lekker rechtop. Ikzelf heb hem fijn een jaar bereden, maar ben nu op zoek naar iets snellers. Liefst een ZXR, misschien een FZR.
 
Hoest met de baandjes?

Nou goed dus, sinds vandaag heeft 'ie 2 nieuwe Metzeler Enduro3 Sahara's die weer vele duizenden kilometers meekunnen!
 
doe mij een toppertje en een breezer-ananas,

en doe er ook maar een avondschopje bij!
 
Ja, ik hem hem nog. Vandaag weer heerlijk op gereden! Hij hoeft niet weg, maar ik wil weer eens wat anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan