Mooie Aprilia RSV mille! Deze week mag ie weg voor €2500,-!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
27 mei 2011
37
0
Amersfoort
Inderdaad, opnieuw in de verkoop, omdat ik erg twijfelde hem te verkopen.
Naarmate ik er meer op reed, hoe meer ik ervaarde dat het toch een verschrikkelijke snelle race monster is met een heerlijke sound van een 2 cylinder, die ondanks zijn formaat meer dan goed te besturen is. Helaas heb ik door privé omstandigheden te weinig tijd om nog te rijden, wat simpel gezegd gewoon zonde is. Dus op zoek naar een nieuwe baas die hem vaker uitlaat. Maar gezien het hele concept van deze 1000cc zal dat alleen maar een lust zijn.

Alleen de km stand is een klein beetje opgelopen en die staat nu tegen de 38xxx aan. Voor verdere informatie verwijs ik naar mijn vorige (verkoop)topic, omdat het nog vrijwel recente informatie betreft. Alleen de km stand is wat gewijzigd.

Ik doe hem deze week van de hand voor €2500,- !!
Naar mijn idee kan de prijs niet scherper gezien de staat van deze motor en het geboortejaar.
 
full

full
 
Is het nou zo'n moeite om dan even die info uit je vorige topic te kopieren en hier te plakken? Of op z'n minst een link toe te voegen... :/
 
Bij deze mijn vorige verkoop topic:

Zoals de titel al aangeeft doe ik mijn mooie RSV mille in de verkoop. De motor heeft 37dkm gelopen, balhoofdlagers zijn recent vervangen, nieuwe achterband Diablo (zo'n 500km mee gereden), voorband is ook nog heel goed, tank is recent opnieuw gespoten door een erkend spuitbedrijf, afdekkapje monoseat wordt erbij geleverd.

Voor de rest is het gewoon een hele nette mille voor zijn bouwjaar en hij rijdt gewoon super!!. Alleen de sound van de 2 cylinder is al verslavend. Ondanks het gewicht van ruim 200kg een goed bestuurbare motor.

Reden van verkoop: de mille is voor mij gewoon veel te snel!. Ik ben zelf 1.75m en 69kg. Als ik erop zit, kan ik de motor moeilijk achteruit zetten, dus qua gewicht/formaat niet echt een praktische motor voor mij. Daarnaast zit mijn vriendin regelmatig achterop. Zij heeft een lengte van 1.65 en 59kg en schuift dan ook constant naar voren, zodat ze bijna bij mij op het zitje zit.

Helaas de mille in een opwelling gekocht, niet meer en niet minder. Ben van plan om toch weer lichter te gaan rijden of een naked bike aan te schaffen, zodat mijn vriendin ook wat meer plezier beleeft achterop. Dus mocht er iemand zijn naked bike (Duccie, Triumph, Yamaha) van de hand willen doen en een raket willen besturen dan is dat eventueel bespreekbaar. Eventueel met betaling van mijn kant.

De mille doe ik weg voor een hele scherpe prijs van €2700,00!!
Eventueel kan hij afgeleverd worden met een kleine beurt (door erkende dealer) voor de prijs van €2900,00.
 
Inderdaad, opnieuw in de verkoop, omdat ik erg twijfelde hem te verkopen.
Naarmate ik er meer op reed, hoe meer ik ervaarde dat het toch een verschrikkelijke snelle race monster is met een heerlijke sound van een 2 cylinder, die ondanks zijn formaat meer dan goed te besturen is. Helaas heb ik door privé omstandigheden te weinig tijd om nog te rijden, wat simpel gezegd gewoon zonde is. Dus op zoek naar een nieuwe baas die hem vaker uitlaat. Maar gezien het hele concept van deze 1000cc zal dat alleen maar een lust zijn.

Alleen de km stand is een klein beetje opgelopen en die staat nu tegen de 38xxx aan. Voor verdere informatie verwijs ik naar mijn vorige (verkoop)topic, omdat het nog vrijwel recente informatie betreft. Alleen de km stand is wat gewijzigd.

Ik doe hem deze week van de hand voor €2500,- !!
Naar mijn idee kan de prijs niet scherper gezien de staat van deze motor en het geboortejaar.


En wat is dat geboortejaar dan? (of lees ik er heel erg overheen?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan