Mooie bochten Rijswijk

Kingy!

MF'er
27 sep 2002
92
0
Rijswijk
Ik ben op zoek naar een paar mooie bochten in de buurt van Rijswijk bij Den Haag. De PPP heb ik al een aantal keer gereden maar dat is na alle maatregelen ( 50 km borden, rijbaanscheiding end.. ) niet meer wat het geweest is.

Als jullie een paar mooie bochten, grote rotonde o.i.d. weten dan hoor ik het graag. Kan ik mooi nog een beetje aan mijn bochtentechniek werken. :]
 
Einde van de A4 al eens geprobeerd (daar bij delft). Of de weg tussen afslag 13 (A4-de Lier) en maasland??
 
Afslag Leidschendam, 25 mtr breed. Wel veel wit.
 
afslag einde A4 dat is een hele mooie lange bocht als ik het me goed herinner. Die ga ik eens proberen. Kun je die bocht een aantal keer achter elkaar nemen zonder al te ver om te rijden ?

En afslag leidschendam is inderdaad veel witte strepen en pijlen
 
Je kan er een mooi rondje rijden. Je rijd de A4 uit (1e bocht), bij de stoplicten sla je rechtsaf (2e bocht). Dan afslag "de lier" bij de stoplichten linksaf, volgende stoplichten links. Bij de rotonde links en het feest begint weer van vooraf aan.
 
Je kan er een mooi rondje rijden. Je rijd de A4 uit (1e bocht), bij de stoplicten sla je rechtsaf (2e bocht). Dan afslag "de lier" bij de stoplichten linksaf, volgende stoplichten links. Bij de rotonde links en het feest begint weer van vooraf aan.
dan heb ik jou zien rijden vanvond ;)
 
einde a4 is :}

ook nog vraagje daarover, in de 1e bocht ( de bocht de a4 af ) zit een soort sporing, wat doen jullie hiermee? of ziiten jullie dichter naar de witte lijn?

iemand enig idee wat ik bedoel? :?
 
einde a4 is :}

ook nog vraagje daarover, in de 1e bocht ( de bocht de a4 af ) zit een soort sporing, wat doen jullie hiermee? of ziiten jullie dichter naar de witte lijn?

iemand enig idee wat ik bedoel? :?
is toch pas als je de bocht uit bent :?

Ik zit iig tegen de witte lijn aan
 
nee das nie wat ik bedoel, het zit in heel de bocht, denk halve meter van de witte lijn.


Yep, weet wat je bedoelt, pak hem meestal net langs de witte lijn, of idd juist de buitenlijn als je iemand inhaalt.
Of je trekt je er niets van aan.
 
Einde A4 is inderdaad een lekker rondje... veel motorrijders gezien vanavond en mede MF'ers.

thx for the tip Peduh :]

ps. Doet de politie daar weleens moeilijk ? ik kwam een agent tegen op de motor die reed een stukje achter me aan.
 
Einde A4 is inderdaad een lekker rondje... veel motorrijders gezien vanavond en mede MF'ers.

thx for the tip Peduh :]

ps. Doet de politie daar weleens moeilijk ? ik kwam een agent tegen op de motor die reed een stukje achter me aan.

Niet echt, zolang je maar niet bij het stoplicht rechtsaf gaat (als er politie achter je zit, uiteraard). Daar moet je officieel rechtdoor ( ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan