mooie bochtjes omgeving terneuzen

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.064
513
breskens
Ik weet een paar leuke bochtjes liggen bij Terneuzen :] Als je vanaf Biervliet richting Terneuzen rijdt kan je net voor de Braakman (na de flitspaal!) links afslaan. Dan kom je op een stuk nieuwe weg die langs de DOW loopt. Er zitten een paar hele leuke bochtjes tussen, de meeste bochten zijn ongeveer 90 graden. Let wel op, de toegestane snelheid is maar 50 km/u dus opletten mocht er een flitsauto staan (lijkt me echter sterk dat ze op die plek zullen flitsen, er passeert weinig verkeer). En dan kom je bij Terneuzen op een rotonde uit, dus gelijk terug voor nog een keer :9
 
Wat dacht je van De Zandstraat --> Ijzendijke........is erg leuk snel en vooral lang... *D

Waar ligt die bocht dan ongeveer, ken enigzins wel m'n weg in ijzendijke maar kwist niet dat er een stuurbaantje lag? Met welke motor rijd je?
 
Waar ligt die bocht dan ongeveer, ken enigzins wel m'n weg in ijzendijke maar kwist niet dat er een stuurbaantje lag? Met welke motor rijd je?

Als je van Sluiskil richting Sas van Gent rijdt moet je de afslag Philippine pakken en dan recht door door Philippine heen richting Ijzendijke....gas open en gaan........Ik zelf rij op een blauwe r1.
 
Waar ligt die bocht dan ongeveer, ken enigzins wel m'n weg in ijzendijke maar kwist niet dat er een stuurbaantje lag? Met welke motor rijd je?

Van Philipinne naar IJzendijke, heb je een redelijk scherpe bocht naar links, hier moet je rechts afslaan, dit is ongeveer ter hoogte van die limousine :? kweker. Staan wel veel bomen langs de kant van de weg geloof 'k.
 
Terug
Bovenaan Onderaan