Mooie Burnout, hoezo onozel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- _O- die gast met die cbr die is blij dat ie zijn motor niet geraakt heeft :/
 
Die auto heeft anders ook weinig schade, maarja de kwaliteit van het filmpje is zeer slecht dus er zal vast wel schade zijn.

Voor de rest lekker stom om het op zo'n redelijk volle parkeerplaats te doen, maar je bent stoer of niet he :P
 
Kabelbreuk of niet, hij staat gewoon het patsertje uit te hangen met zijn burnout
en komt er hardhandig achter dat zelfs een nichterige aktie als een burnout niet zonder risico's is.
Ben benieuwd of ze hun gegevens nog even door hebben gegeven aan de eigenaar van die Toyota verso want volgens mij zit daar ook een deuk in. '(
 
Volgens mij breekt ineens zijn koppelingskabel ofzo :)
Volgens mij krijgt de motor gewoon grip, als je koppelingskabel breekt is er geen verschil, je doet namelijk een burnout niet met de koppeling ingetrokken, tenzij je er niks van snapt.
Je zag hem in het begin al even 'happen' ofzo, het achterwiel. Op dat moment had 'ie moeten stoppen.
Gewoon dom :P.
 
volgens mij staat er niet voldoende gewicht op de voorkant, zodoende dat de bike steeds meer grip krijgt todat ie opeens wegschiet(met voorwiel van de grond), dan heeft zo'n voorrem ook weinig nut meer
 
[x] in before the lock
inbeforethelockrt3.gif
?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan