Mooie bus voor vervoer motoren naar races te koop!

Heb je al een vrachtwagen op het oog?

We hebben nog eentje in de aanbieding met laadklep...

ja we hebben er eentje op het oog....maar nog niet gekocht, dus laat eens wat foto's zien, en natuurlijk bouwjaar, gelopen km's enzo...

Owjah, tis voor de race, dus de prijs is HEEL belangrijk!
 
24185.jpg


Kijkt makkelijker.
 
Ja, maar bovenstaande DAF 400 is onze huidige bus en die is dus te koop!!!

Ow, voor Zaccers is de prijs € 1800!!
 
Vandaag mijn straatfiets opgevouwen in de Hugenholtz ;( . Schokbrekeroverbrenging brak af bij het insturen over die fijne hobbeltjes en daarmee blokkeerde het achterwiel meteen ...
Velgen krom maar mijn nek doet het gelukkig nog. Iemand toevallig nog een 17 inch velg van een CBR600 voor een Blade met bijbehorende remschijven?
 
Mooie bus Albert :}
Jullie gaan wel erg profi om een vrachtwagen te zoeken.
Ben weer weg,want ik lig hier te rollen van het......... :+
 
Hugenholtz, was dat niet die militante varkenshouder die zich op slinkse wijze aan de ruiming wist te ontrekken? Schijnbaar steken enkele van zijn gemuteerde schepsels weer de kop op in de omgeving van Rotterdam.
 
Als ik iets kan doen om jou ook een keer een mooie dag te laten beleven doe ik dat graag; dat weet je. Was een kleine moeite na een sublieme dag met veel zon en zee.
Owww sorry had ik niet gelezen hoor,gelijk al die stomme reacties :(
Moest eigenlijk lachen om Albert,een vrachtwagen.......haha
Neemt niet weg dat ik het wel tof vind dat je het stuur weer hebt durven pakken Mischa,jammer van die crash...had zelfs ik niet gewenst hoor,'kzie je liever terugkomen,dat weet je!
 
Mooie bus Albert :}
Jullie gaan wel erg profi om een vrachtwagen te zoeken.
Ben weer weg,want ik lig hier te rollen van het......... :+

Ut komt weer helemaal goed met de R1's hoor. Zoveel schade hadden we niet. Khad alleen een scheurtje in m'n subframe. Maar das bekend euvel bij "race" R1's.

Ow, enne, een vrachtwagen komt er omdat we met z'n 3'en in het team rijden (www.quickzilver.nl) en dan wordt een bus al heel snel veels te klein. We moeten elke race behoorlijk wat spullen meenemen en ook nog eens 3 motoren. En das gewoon net ff te veel voor het Dafje. Er word ook nog eens een caravan getrokken, dus het is gewoon allemaal wat veel voor het beestje. Met een vrachtwagen kunnen we voorin motorhome maken, en achterin een mooie werkplaats en de motoren fatsoenlijk een eigen plekkie!

Vandaar dus een vrachtwagen, heeft eigenlijk niks met proffesioneel te maken :P
 
Toch knap ambitieus voor de gemiddelde hobbyracer: motorhome, sleutelplek, eigen plek voor 3 motoren... En dat noem jij 'niet professioneel'? :?
:+
 
nouja, ik vind ut allemaal wel meevallen. Zo hard rijden we niet, we doen leuk mee.

Het is gewoon erg drukin zo'n bus als de DAF. 3 Motoren en een hoop extra spullen, gereedschap, een paddocktent, kleding....noem het allemaal maar op. Eigenlijk willen we ook graag een complete extra kuip mee voor als er iemand op z'n muil gaat. Kun je tenminste weer met een goede kuip knallen.

Valt allemaal dus best wel mee....

Pork: wij gaan waarschijnlijk 11 augustus naar Zolder, circuitdag Motorxtra
 
Albert, meet je de tunnel van Zandvoort wel even op? Best handig als je daar nog onderdoor past met de vrachtwagen. Die van Zolder is hoger, dus die lukt dan ook (en voor Assen kun je nog een imperial monteren).
 
Vandaag mijn straatfiets opgevouwen in de Hugenholtz ;( . Schokbrekeroverbrenging brak af bij het insturen over die fijne hobbeltjes en daarmee blokkeerde het achterwiel meteen ...
Velgen krom maar mijn nek doet het gelukkig nog. Iemand toevallig nog een 17 inch velg van een CBR600 voor een Blade met bijbehorende remschijven?

Joh, ik lees het nu pas. Dat moet in de laatste sessie geweest zijn, toen je achter me aan zou komen :+ Heb je trouwens ook niet zien liggen :?
 
Albert, meet je de tunnel van Zandvoort wel even op? Best handig als je daar nog onderdoor past met de vrachtwagen. Die van Zolder is hoger, dus die lukt dan ook (en voor Assen kun je nog een imperial monteren).

All taken care off...:-)

Een vrachtwagen als een Daf 1000, 45 of verschillende mercedessen is 3 meter hoog. Sommige zijn 3.10 meter hoog. Citytrucks noemt men dat. Je kan ze zelfs nog een stukje door de vering laten zakken. De meeste vrachtwagens hebben nl. luchtvering.

Zandvoort is inderdaad het circuit met de laagste tunnel!
 
Heb je trouwens ook niet zien liggen :?
Was voldoende bij om de zwaar olielekkende motor uit de banden te halen. Konden jullie dat laatste kwartiertje gewoon doorrijden...

Idee is nu dat ik te veel wilde, onderkuip was aan beide zijden zwaar gesleten van vnl Tarzan en Hugenholtz. Blijft een straatfiets en ik mis ritme: wordt terecht afgestraft. Voor mij vanaf het moment dat de Blade weer rijdt alleen nog 1:15 en hoger
 
Terug
Bovenaan Onderaan