Mooie dood motor

Furious FZX

MF'er
12 jan 2003
146
0
Enschede
Heb je pas je rijbewijs, maar nog geen moto, dus opzoek naar een bike binnen je budget (mijne niet heel groot\ '( ) dus je dream-bike (de FZX *D ) zit er niet in, maar goed... gevonden GSX750e uit \'81 voor 200 EUROS, erheen om te kijken, ziet er goed uit kopen dus, blijkt dat het blok vanbinnen compleet versleten is en dus olie zuipt.
Heb je em 4 dagen, maak je een ritje en rijd je het blok droog, wat gebeurt er, breekt er een drijfstang (ting ting).

Reparatie heb je geen geld voor (had ik het wel dan zou het duurder worden dan de hele moto heeft gekost).

Aangezien de moto toch niet te fixen is, pakten we de cam en zijn naar een parkplaats gereden en mijn eerste burnout gemaakt (in je achterhoofd; hij is kaduk dan ook goed }) ) bij 7000rpm kopling los beetje gas erbij, rrrrrrr, je krijgt rook en dan :X slaat de drijfstang door het blok.... hoe kom je dan thuis :? |( gewoon op 3cyl :}
Al bij al heeft het een leuk filmpje opgeleverd.

Al goed ik heb em verkocht voor onderdelen, en heb later toch de FZX :9~ gekocht.
 
Ben er klaar voor....
popcorn.gif
kom maar op met dat filmpie.
 
Bewaar zo\'n motor de volgende keer voor een M-F treffen.

Ro, die met een filpje niet tevreden is. Olie wil ie ruiken!
 
Ik was de Cameraman in dit verhaal. Ik zal proberen deze week het filmpje te digitizen en ergens op een server pleuren....
 
Terug
Bovenaan Onderaan