Mooie "hoe hard kan ie" snelwegen in dui

netmare

Die hard MF'er
9 mrt 2004
786
0
Hoi,

Wij reden een poosje geleden terug van winterberg naar nederland en toen reden we over zo'n mooie snelweg die iets omlaag loopt, geen snelheids beperking heeft, 4 of 5 baans heeft, niet zo druk was en perfect asfalt heeft. Het was echt zo'n geweldig lokatie om eens even te kijken hoe hard je motor kan...

Hebben jullie tips waar je als nederlander goed je motor kan uitproberen in duitsland? :]
 
zondags smorgens kan het op elke autobahn ;)

trouwens in nederland ook :X
 
Bij oldenzaal de grens over en dan de A1 op richting Emden. Mooie rechte autobahn en (zeker op Zondag) weinig verkeer
 
niets mis met de A3 hoor op een zondagmorgen ... ga zo vaak ff knallen daar ... kwestie van ver vooruit kijken :)

enige wat af en toe nog wel eens in de weg gaat rijden zijn Nederlandse koekblikkers omdat ze de snelheid verkeerd inschatten B|
 
De A3 Arhnem - Oberausen is een van de weinige stukken dicht bij de grens waar je nog onbeperkt mag.

Voor de echte goede stukken moet je helaas ten Oosten van het Rurhgebied zijn, rchting Eisenach etc.
 
Ik vindt autobaan 7 vanaf Grailsheim richting Kempten een van de mooiste,is een vlakke betonbaan met weinig opritten en verkeer.Is wel wat verder weg. })
 
Laatst bewerkt:
gewoon de a73 afrijden bij gennep/goch de grens over, perfect stuk om ff hard te rijden gebruik(te) ik altijd om o.a. mijn lachgas af te stellen/uit te proberen..
...

(wees altijd alert op hollanders in koekblikkies daar, rijden daar net als hier ) :Y
 
Afluitdijk })

je moet het wel ff treffen dat net de brug daar open staat. maar dan heb je ook de hele afluitdijk voor jezelf ;)

edit

ik lees weer nie goed, moest in duitsland zkr...
 
Laatst bewerkt:
Als je dan de afsluitdijk pakt denk er dan om dat de KMAR er wel vaak rijdt en dat de onopvallende auto van Politie Friesland (Fiat Stilo Abarth) er ook vaak rond rijdt....

Zondag avond rond 19:00....lekker rustig :]
 
Beilen - Assen zuid.... lees --> Drenthe *O*

Goed asfalt, daar wil ik hem zo op de 260 drukken...... :Y

Kan aan mij liggen maar daar staat toch dagelijks aan twee kanten de acceptgiro dienst van Koos?

Tip Duitsland:
Bij Arnhem de grens over en dan gelijk het gas erop, goed vooruit blijven kijken dan is het te doen, bij Oberhausen richting Koln en vandaar richting Blankenheim over de A1, daar kun je weer vol open. En als je daar bent dan ben zo dicht bij de Nurnburg ring dan ben je een dief van je gashandle als je dat laat lopen.

Ook leuk: tussen Frankfurt en Köln op de 3 de ICE voorbij rijden :W

Een Feuerblöd loop daar prima!
 
Terug
Bovenaan Onderaan