Mooie honda vfr 750 uit '94

wannahavfr

MF'er
23 sep 2007
160
0
rotterdam
mooie vfr uit 94 met kofferset (3 koffers) met 12 volt aansluiting
en een zelfaangebrachte accutester plus een koelertje voor op de spanningsregelaar.
Heeft in maart '10 zijn 60000 beurt gehad. Ondertussen nieuwe banden ,,nieuwe ketting,,
vraagprijs 2000,=
doe een goed bod en we kijken of we eruit kunnen komen.
full
 
Laatst bewerkt:
staat van banden remmerij kettingset?
Richtprijs?
Schades?

Is maar een tipje om een verkoop wat makkelijker te maken ;)

En btw leuke fiets:D
 
kettingset wordt volgende week vervangen ,, banden nog redelijk
verder in maart een grote beurt gehad.

richtprijs ????? tja wat is het waard ??? ik heb geen idee..... doe maar een leuk bod
 
kettingset wordt volgende week vervangen ,, banden nog redelijk
verder in maart een grote beurt gehad.

richtprijs ????? tja wat is het waard ??? ik heb geen idee..... doe maar een leuk bod

Tuurlijk heb je wel een idee.
Met al die tweedehandssites heb je genoeg voorbeelden van vergelijkbare motoren.
Het is maar een tip en je hoeft er uiteraard niks mee te doen maar een vraag/richtprijs geeft je echt meer kans op verkoop.
Kijk maar eens in het verkoop topic van DAN1EL. Die probeert al maanden een YZF te verkopen en noemt ook geen prijs. Er zijn al een stuk of 6 potentiele kopers afgehaakt (waaronder ikzelf) omdat hij geen prijs noemt en alleen maar zegt dat we mogen ´bieden´.
Ik ben zelf niet meer op zoek want ik heb afgelopen zaterdag een motor erbij gekocht. Maar ik ben nog wel mee aan het zoeken voor een vriend van me die niet op MF zit.
Maar een vraagprijs is dan wel handig......
 
ja,, bedankt

weet je wat ,, ik zal die 1,50 van jouw eraf halen ...

vraagprijs wordt dan € 3298,50
 
Laatst bewerkt:
Dan zou je er ook nog 19.000 km vanaf moeten halen.

Hij is echt wel aan de dure kant hoor, zeker geen MF prijsje dit..

Zo staat er ook eentje voor 1750,- met iets meer km's en een klein scheurtje in 1 kap...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan