Mooie Honda VTR 1000 SP2 uit 2002 te koop aangeboden

Jonesssss

Die hard MF'er
17 mrt 2007
326
0
Hoi,

wegens tijdgebrek besloten om m'n mooie VTR SP2 te koop te zetten.


Bouwjaar 2002, Nederlandse fiets, geen invoer. Honda Dealer-onderhouden.
Km-stand 8.700 km (waavan ik alleen de eerste 2.500 km er niet zelf op heb gezet). Akrapovic Titanium full system racing line van vorig seizoen. Originele uitlaten aanwezig.
Hotbodies undertail van dit seizoen.
Platte knippers voor.
Pazzo hendels.
Technisch en optisch zeer goede staat.
Rijdt fantastisch.

Prijs: € 7.950 incl. Akra's.

PS: de Akrapovic Titanium full system racing line kan ook los verkocht.

Foto's:

IMG_3655.jpg


IMG_3656.jpg


IMG_3657.jpg


IMG_3658.jpg


Groeten Jonesssss
 
Laatst bewerkt:
Wat een gruwelijk gave fiets zeg!

Deze moet gewoon verder naar een volgende liefhebber.

KICK!
 
Dikke bike Jonesss en i.c.m. die km stand echt een nette prijs!
 
Zévenentachtighonderd kilometer??? :9~
Hoe is dat nu mogelijk ;(
Je moet er niet naar kijken, je moet er mee rijden. :]
Wát een buitenkans als je ernaar opzoek bent :Y

Schopje!
 
Laatst bewerkt:
Mooie witte. De Akra full system voor 250 extra is héél gunstig. Zit er een Power Commander op om dat moois te regelen?
 
Schop tegen die hoop roest! :+

Oud ijzer prijs bied ik je, deal?
 
Laatst bewerkt:
He Jonessss, Gave fiets man. Heb dezelfde ook te koop staan op motorforum maar dan castrol uitvoering. Heb onlangs ja...geloof het of niet mijn laser hotcams doorgebrand. DAn zeg je ....?????Ja eg wa. Ik wil die uitlaten wel hebben voor €250,-
Laat maar weten.
Greetz JP 0318-656031
 
Ik gok zo dattie ze voor 250,- niet weg doet....

http://www.power-point.nl/product.php?productid=13774&cat=5790&page=1
 
Hey Jonesss,

Wat is je vraagprijs voor het Akra systeem. Ik ben erg geinteresseerd erin. Zoek al tijden een mooi systeem. Heb zelf titanium Leo's high mount erop zitten. Zoek low mount. Mail me anders even je prijs: gorter_t_@hotmail.com

Groet, Tim
 
He Jonessss, Gave fiets man. Heb dezelfde ook te koop staan op motorforum maar dan castrol uitvoering. Heb onlangs ja...geloof het of niet mijn laser hotcams doorgebrand. DAn zeg je ....?????Ja eg wa. Ik wil die uitlaten wel hebben voor €250,-
Laat maar weten.
Greetz JP 0318-656031
Wie niet. :?
 
Hey Jonesss,

Had je laatst dit onderstaande bericht gestuurd. Ik zou graag willen weten wat je voor het systeem wil hebben. Ik heb zelf titanium Leo's high mount erop zitten. Wil graag de mogelijkheden bekijken. Kan jouw systeem los kopen, of mijn pijpen bij jouw erop zetten. Dat verkoopt misschien beter dan originele. Uiteindelijk zal je dan meer verdienen dan EUR 250,- als iemand je fiets zo koopt. Ik heb diverse foto's van mijn fiets met mijn pijpen. Reageer even als je wil. Mijn e-mail is: gorter_t_@hotmail.com



Hey Jonesss,

Wat is je vraagprijs voor het Akra systeem. Ik ben erg geinteresseerd erin. Zoek al tijden een mooi systeem. Heb zelf titanium Leo's high mount erop zitten. Zoek low mount. Mail me anders even je prijs: gorter_t_@hotmail.com

Groet, Tim
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan