Mooie Honda XL 500 R 1982 nu slechts €800

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je het trucje door hebt start hij super. Ik trap hem koud in 2-3 trappen aan, en warm in 1x. Trappen gaat als je het goed doet vrij licht, dankzij de decompressiehendel.

Maar maak je daar maar geen zorgen om, ik leer je wel hoe je em start. ;)
 
Na lang twijfelen toch besloten voor een meer weg georiënteerde motor te gaan. Succes met de verkoop!
 
start-dirt-bike-800x800.jpg


Zo nog maar eem een trap ;)
 
Ik vertrek vrijdag voor 1.5 week vakantie, wie voor die tijd komt betaalt 750 euro. Als ik terug kom zal ik em wel ff poetsen en nieuwe foto's maken die de mooi glimmende lak meer recht doen. Dan gaat de prijs ook gewoon weer naar 800 euro.
 
Hallo Oma, bedankt voor het passen op de motor. Nu snel weer naar de bridgeclub :W

Heb 3 nieuwe foto's, dit omdat die vorigen met m'n mobiel gemaakt waren en de motor misschien niet helemaal recht deden.

Motortje is er nog steeds, staat nog trouw te wachten op z'n nieuwe baasje. Zelf heb ik er nu niets aan, want ik zit met een longontsteking. Hopen dat die snel voorbij is want dan wil ik vrijdag nog een weekje naar Oostenrijk. Als dat er van komt ben ik begin september weer beschikbaar. Zo niet, dan kun je volgende week ook langs komen. Maar goed, dat zien we dan wel weer.

Genoeg geouwehoerd, foto's:








Of bekijk een heel album (Met voornamelijk foto's van toen ik em net had):

 
Laatst bewerkt:
Is er nogsteeds.

Staat niet in de weg, maar ik wil wel graag een wegmotor. Dus €750 mag hij weg. Das een vaste prijs, boden van €600 heb ik al genoeg afgeslagen.
 
Probeer mijn Hawk te verkopen. Lukt dat dan zie ik hier wel wat in als hij nog beschikbaar is.
Kan wel even duren, zit eerst nog vakantie tussen.

bigscale
 
Hallo! Ik ben wel geïnteresseerd, kan je misschien even een pm sturen met een telefoonnummer oid? Woon in de buurt :)

Groet!
 
Watuppes reageert niet meer, tis blijkbaar teveel moeite om even te laten weten dat hij wel of geen interesse meer heeft.

Dus bij deze weer in de vrije verkoop.
 
Aangezien ik nogsteeds boden krijg van 600 heb ik wat bedacht.

De XL mag ook weg voor 600 euro, maar wordt dan verkocht met het originele stuur gemonteerd en de originele knipperlichten er los bij. Het Race-Tech stuur, de handkappen en LED-knipperlichten haal ik er dan af.
 
Nou, voor 600 zou ik hem lekker laten staan joh..... Vreet geen brood en is een hele leuke funbike!
Zo'n machine komt altijd wel weer van pas!
 
Nou, voor 600 zou ik hem lekker laten staan joh..... Vreet geen brood en is een hele leuke funbike!
Zo'n machine komt altijd wel weer van pas!

Ja is ook zo. Was ik ook van plan, lekker w88 tot er iemand komt die er wel 750 voor over heeft. Maar ik wil gewoon een wegmotor voor woon-werk verkeer, en ik heb helaas maar ruimte voor 1 motor.

Dus de deal is nu: 750 euro voor de motor zoals ie in dit topic staat, 600 euro met alleen de originele onderdelen en geen alu racestuur en mooie LED-handkappen en knippers.

Dan ziet ie er ongeveer zo uit: (Minus de bordeauxrode stuurrol, die is weg. Krijg je een mooie nieuwe Honda rol voor in de plaats. En de vorkhoezen zijn al tijden terug vervangen.)





 
Wat voor een wegmotor ben je opzoek. Ben nl een beetje uitgekeken op mijn wwfiets :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan