Mooie knee down bochten in de omgeving eindhoven

kawa600

MF'er
12 jul 2002
149
0
Veldhoven
Ik ben op zoek naar mooie bochten in de omgeving Eindhoven het "knie downen" te oefenen. Weet iemand mooie bochten>>>>>> *D
 
Ik ben op zoek naar mooie bochten in de omgeving Eindhoven het "knie downen" te oefenen. Weet iemand mooie bochten>>>>>> *D

Mooie bocht is bochtje Best.
van de A58 van Ehv richting tilburg.
en dan ff doorrijden dan kom je vanzelf bij de Baars uit :9
 
van Den Bosch richting Eindhoven over de A2 ligt eerst een lange snelle naar rechts (zo zo) gevolgd door een superbocht naar rechts, ongeveer 320 graden rond. Voordat je het 100km stuk oprijdt. erg leuk
 
Knooppunt Batadorp...
algemeen bekend neem ik aan! Heeft dit iets met schoenen te maken?

Voor de rest vind ik het vies tegenvallen in de omgeving van E'h. Gewoon 's ochtends vroeg op je motor stappen, via Heerlen naar Aken rijden. Ben je in een uurtje in de Eiffel! 's avonds weer terug moe en voldaan! (tsja ooit woonde ik nog in limburg...)
 
probeer Best west eens
rondje van mij gaat daar zo:
Best west naar richting Eindhoven afrit = :9
daarna richting Tilburg aanhouden =snelle rechter :]
dan richting Maastricht aanhouden = rechtse door draaier :9
bij Eindhoven airport er af en weer erop naar Tilburg.
even bocht best pakken snelle linker en korter rechter :9 (BINNNEN BOCHTEN AANHOUDEN ER LIGT WEL EENS OLIE!)
daarna bij Best er af .
twee keer rechts en onder viaduckt weer richting Eindhoven.
dan Den Bosch aanhouden.
dan een heeeeele snelle linkerbocht :) kom ik op top speed uit.
daarna bij best west er weer af = lekker afrit.

zo rijd ik mijn banden al jaren in 8-
zelf voordat iemand het over Best West had.

ongeveer 15 minuten per rondje
 
probeer Best west eens
rondje van mij gaat daar zo:
Best west naar richting Eindhoven afrit = :9
daarna richting Tilburg aanhouden =snelle rechter :]
dan richting Maastricht aanhouden = rechtse door draaier :9
bij Eindhoven airport er af en weer erop naar Tilburg.
even bocht best pakken snelle linker en korter rechter :9 (BINNNEN BOCHTEN AANHOUDEN ER LIGT WEL EENS OLIE!)
daarna bij Best er af .
twee keer rechts en onder viaduckt weer richting Eindhoven.
dan Den Bosch aanhouden.
dan een heeeeele snelle linkerbocht :) kom ik op top speed uit.
daarna bij best west er weer af = lekker afrit.

zo rijd ik mijn banden al jaren in 8-
zelf voordat iemand het over Best West had.

ongeveer 15 minuten per rondje

Best-West zuigt. De toplaag van het asfalt is helemaal aan het afbrokkelen. Niet echt goed voor je vertrouwen.
 
probeer Best west eens
rondje van mij gaat daar zo:
Best west naar richting Eindhoven afrit = :9
daarna richting Tilburg aanhouden =snelle rechter :]
dan richting Maastricht aanhouden = rechtse door draaier :9
bij Eindhoven airport er af en weer erop naar Tilburg.
even bocht best pakken snelle linker en korter rechter :9 (BINNNEN BOCHTEN AANHOUDEN ER LIGT WEL EENS OLIE!)
daarna bij Best er af .
twee keer rechts en onder viaduckt weer richting Eindhoven.
dan Den Bosch aanhouden.
dan een heeeeele snelle linkerbocht :) kom ik op top speed uit.
daarna bij best west er weer af = lekker afrit.

zo rijd ik mijn banden al jaren in 8-
zelf voordat iemand het over Best West had.

ongeveer 15 minuten per rondje

gaat ik zondag 14 juli eens ff rijden. Ik ben benieuwd. Kawa600, ga je nog mee? ff een stukje :] :]
 
Geen mooie bochten. Kijk toch maar eens beter rond dan. (Voor de betere rijder zijn deze allemaal kneedown te nemen).

* Lieshout - Son en Breugel
* St Oedenronde - Best
* Schijndel - Heeswijk Dinter
* Boxtel - Schijndel
* Vessem - Duizel - Eersel
* Eindhoven Noord - Veldhoven (Om het vliegveld heen)

Enne Bananeman: asfalt is redelijk tot goed. Goed genoeg iig.

:]
 
Knee down of Hanging Off is niet geschikkt om op de openbaare weg te gebruijken.
Het is een techniek om te racen. Als je in Hanging Off Manier nast de motor hangt, dan heb je GEEN Kans meer om rechtijdig obstakels te ontwijken. En meestal ben je niet eens sneller. Jij liegt stabiler in een bocht en gebruijk het kniee neet als een sensor.

Oefen asjeblieft of een oefenterrain (Lelystad, Assen, Zandvoort) volg cursussen/bikerdays/crt's, en gebruijk de gewoone weg (Snelwegbochten! hoor! *g*) niet als een soort Circuit.

Het zijn trouwens ook cursussen special vor wegracen. Daar leer je op een veilige maneer de juiste techniek.

Deze soort idioten hebben wij ook in de Eifel. Somige overleven het niet.

Altijd *tenminste* een wheel op de grond

Server
 
Knee down of Hanging Off is niet geschikkt om op de openbaare weg te gebruijken.
Het is een techniek om te racen. Als je in Hanging Off Manier nast de motor hangt, dan heb je GEEN Kans meer om rechtijdig obstakels te ontwijken. En meestal ben je niet eens sneller. Jij liegt stabiler in een bocht en gebruijk het kniee neet als een sensor.

Oefen asjeblieft of een oefenterrain (Lelystad, Assen, Zandvoort) volg cursussen/bikerdays/crt's, en gebruijk de gewoone weg (Snelwegbochten! hoor! *g*) niet als een soort Circuit.

Het zijn trouwens ook cursussen special vor wegracen. Daar leer je op een veilige maneer de juiste techniek.

Deze soort idioten hebben wij ook in de Eifel. Somige overleven het niet.

Altijd *tenminste* een wheel op de grond

Server

Om te beginnen...neuk jij alleen om kindere te krijge? Soms kan iets ook leuk/lekker zijn....

Enne, wij zijn idioten die de eiffel ingaan jah :} En er zijn er een paar die echt hard gaan...harder als de lokale moffen... :}
 
Knee down of Hanging Off is niet geschikkt om op de openbaare weg te gebruijken.
Het is een techniek om te racen. Als je in Hanging Off Manier nast de motor hangt, dan heb je GEEN Kans meer om rechtijdig obstakels te ontwijken. En meestal ben je niet eens sneller. Jij liegt stabiler in een bocht en gebruijk het kniee neet als een sensor.

Oefen asjeblieft of een oefenterrain (Lelystad, Assen, Zandvoort) volg cursussen/bikerdays/crt's, en gebruijk de gewoone weg (Snelwegbochten! hoor! *g*) niet als een soort Circuit.

Het zijn trouwens ook cursussen special vor wegracen. Daar leer je op een veilige maneer de juiste techniek.



Deze soort idioten hebben wij ook in de Eifel. Somige overleven het niet.

Altijd *tenminste* een wheel op de grond

Server


Allereerst welkom op het forum!

Dit is ons allemaal zeer bekend, MAARRRR we vinden het toch elke keer weer een verslaving om het knietje aan de grond te rijden....we weten dat je zonder je knie net zo snel of sneller een bocht om kunt, maar het is gewoon wel leuk.

Voor mij is het voor de kick EN om te weten dat het zo wel mooi is. Maw platter hoeft niet.....

En wat betreft de Eiffel, ik ben een Nordschleife addict en ik ken het klappen van de zweep....degene die het niet overleven zijn vaak niet ervaren of uitermate lomp!
 
weer een ridder er bij
een moraalridder wel te verstaan. :)
met een ding heeft hij wel gelijk ,je bent niet sneller met je knieen over de grond.
 
ik kom 2× per dag over knooppunt leenderheide.
als je vlug genoeg kunt optrekken kun je daar je knietje ook aan de grond duwen :)

ik doe het niet want heb geen kneepads ( Nog niet :) )
 
Op dinsdag 03 september 2002 14:14 schreef Fabian het volgende:En wat betreft de Eiffel, ik ben een Nordschleife addict en ik ken het klappen van de zweep....degene die het niet overleven zijn vaak niet ervaren of uitermate lomp!

Arrogant gezwets met die instelling lig je zo naast deze meneer:

http://www.motorcycle-dk.com/
 
Arrogant gezwets met die instelling lig je zo naast deze meneer:

http://www.motorcycle-dk.com/

Wil ji alsjeblieft geen woord verkeerd zeggen over Jorund Seim, want dan krijg je gezeik met MIJ en een aantal andere Mede MF-ers die hem zeer dierbaar waren :j en hem gekend hebben :(

Nix geen arrogant gezwets, je moet niet denken dat jij hier de motor-god bent ofzo die alles als enige wel goed kan of goed weet!!!

Sorry dat ik zo reageer, maar als je niets over Jorund weet moet je niet over hem oordelen! Hij was een van de meest ervaren rijders daar, zijn ongeluk is niet aan hem te wijten maar aan olie op de baan...net zo als de andere motorrijders die bij Pflantzgarten 3 tegelijk met hem onderuit gingen.....hij kwam helaas ongelukkig terecht ;(
 
Sooo, ik ben echt opgefokt nu!!! :(

Als een vriend van jou zou verongelukken zou ik het in mn hart kunnen verkrijgen om mezelf ZO op deze manier over hem uit te laten.....ik vind het werkelijk zeer onrespectvol van je!!! :(
 
Op maandag 09 september 2002 10:58 schreef Fabian het volgende:Wil ji alsjeblieft geen woord verkeerd zeggen over Jorund Seim, want dan krijg je gezeik met MIJ en een aantal andere Mede MF-ers die hem zeer dierbaar waren :j en hem gekend hebben :(

Ik zei niets verkeerd over hem.

Ik bedoelde er alleen maar mee te zeggen dat ik: "degene die het niet overleven zijn vaak niet ervaren of uitermate lomp!" Een heel domme uitspraak vind.

Daarbij zeg ik dus niets over hem maar over JOU.

Ook de besten gaan onderuit..... :(

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan