mooie koplampunit?

volgens mij weet jij al precies wat je wilt, en heb je onze hulp niet meer nodig.
Succes met je project, en post een piccie van het resultaat!
mzzl RedRider013
 
Zoiets ?
plaatje
art nr 17889 voor 50 euro
Of zo1:
polisport7.JPG

Ong 50 euro, is van polisport, precieze type weet ik niet.
 
volgens mij weet jij al precies wat je wilt, en heb je onze hulp niet meer nodig.
Succes met je project, en post een piccie van het resultaat!
mzzl RedRider013
Ja ik weet t ook eigenlijk al een beetje :P , Maar ik hoop dat ik een beetje kan afkijken om mijn 'idee' te kunnen perfectioneren.
 
of zoiets [niet van accerbis]
(Afbeelding)
Die is zeker strak!
Maar die is toch van acerbis?
Wel erg mooi btw!

Heb jij die unit er zelf op gezet? neej toch, dacht dat jij um zo had gekocht...
Die stickers van acerbis om je voorpoten vind ik erg mooi. heb je die er zelf omheen gezet? weet jij ze toevallig op internet te vinden?
 
Ik had bij m'n Husq ook een crosskappie gehad en wil hier de 2 halogeentjes van m'n Acerbiss kuipje in overzetten, resultaat zal erg origineel zijn denk ik. Misschien is zoiets bouwen een idee, ik zoek alleen nog wat materialen.
 
Ik had bij m'n Husq ook een crosskappie gehad en wil hier de 2 halogeentjes van m'n Acerbiss kuipje in overzetten, resultaat zal erg origineel zijn denk ik. Misschien is zoiets bouwen een idee, ik zoek alleen nog wat materialen.
jij hebt zeker deze?
full

Ik denk dat t wel tof zou zijn als de lampjes verder uit elkaar zouden staan. geeft hem een breder uiterlijk
 
Ik had bij m'n Husq ook een crosskappie gehad en wil hier de 2 halogeentjes van m'n Acerbiss kuipje in overzetten, resultaat zal erg origineel zijn denk ik. Misschien is zoiets bouwen een idee, ik zoek alleen nog wat materialen.
welke materialen moet je nog hebben dan?
ga je carbon er overheen plakken, en dan de lampjes erdoor?
 
ben bezig met gamma halogeen achter ufo nrplaat
plaats wel foto als tie klaar is (vh weekend)
vetvet!!
ja, Ik heb net zitten kijken naar van die ufo plaatjes. Die van de KTM vind ik het mooiste. Dan wel natuurlijk in t zwart.
Waar heb je t nummerplaatje gekocht en voor hoeveel?
 
Die is zeker strak!
Maar die is toch van acerbis?
Wel erg mooi btw!

Heb jij die unit er zelf op gezet? neej toch, dacht dat jij um zo had gekocht...
Die stickers van acerbis om je voorpoten vind ik erg mooi. heb je die er zelf omheen gezet? weet jij ze toevallig op internet te vinden?

de unit is er zelf opgezet en is volgens vd heyden in den bosch niet van accerbis
hij koste 69 pleuro
de v.pootstickers zater er al wel op en helaas ik kan je dus niet vertellen waar ze vandaan komen mzzllllllllll en suc6
 
viel idd niet mee om aan de nrplaat te komen (met gaas erin zodat er een koplamp achter kan)
vond hem uiteindelijk bij meurs in berkel voor 40 euro ofzo
 
Ik heb gewoon een standaard nummer plaat waar ik 2 gaten boven elkaar in wil boren van 50mm (doorsnee van een halogeen). Ik moet nu alleen een manier bedenken om losse halogeenspots op te hangen met tevens de mogelijkheid de hoogte te verstellen. De spotjes komen idd gewoon uit de standaard Acerbis die hier in dit topic is gepost. Denk wel dat iedereen ongeveer weet wat ik bedoel.
 
Die kap/nummerplaat heb ik ook, maar dan in het zwart. Daar wil ik dus 2 spotjes boven elkaar gaan inbouwen, zit alleen nog steeds met een tijd, geld en materiaal gebrek :(
 
Heb zelf een standaard Acerbis toeter (die met 3'"oogjes") en weet zo geen site met lampen maar wat je zou kunnen doen is twee van die losse xeon verstralers naast elkaar monteren. Die gebruiken ze vaak op die dikke all-roads aan beide kanten van de tank.

01-040-2014-01.jpg


Naar mijn smaak de mooiste SM die ik heb gezien (van foto dan)

yzf_f.jpg


yz_flames.jpg
 
WOW! zeker strak!
IK moet er zeker aan wennen... maar hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier ik t vind. Weet je nog waar je die foto van daan hebt? en misschien wie de eigenaar is?
Weet jij misschien waar je die spotjes kunt kopen??
Hopelijk kun je me helpen :}
 
confud 1.0 error

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/108966/6aa9bfe3d2ae3521d79f765e76c4e3b3 (0118448136_hi.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
confud 1.0 error

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/108967/e38fb44df79d5062137309e3fd4b2d4a (5011.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
confud 1.0 error

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/108968/a71a32b9607d2ab6ffd2fba0afd0aba5 (411.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
WOW! zeker strak!
IK moet er zeker aan wennen... maar hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier ik t vind. Weet je nog waar je die foto van daan hebt? en misschien wie de eigenaar is?
Weet jij misschien waar je die spotjes kunt kopen??
Hopelijk kun je me helpen :}

Yep, de motor is van Jimmy Dobbs en hoewel hij laaaaadingen e-mails krijgt naar aanleiding van zijn motor neemt ie altijd de tijd even te reageren als je hem mailt op dobbs@millenicom.com - zijn tank is dus ook gespoten en bladdert na 3 jaar nog niet af!

Zijn motor staat op www.supermotech.co.uk en dan in het menu Bikes kiezen, dan Specials, de eerste pagina doorscrollen en op pagina 2 staan dan nog meer foto's van dit prachtexemplaar. Als ik hem had zou ik alleen nog een mooi voorspatbordje erop doen, verder is ie gewoon perfect.

Die spotjes zijn "fog lights" die bedrijven als Touratech gebruiken op dikke allroads. Kijk eens op www.touratech.de of neem contact op met Duursma Motoren in Apeldoorn die dealer is van Touratech. Volgens mij heeft/had Neerlands motorpostorderaar ze ook wel maar zeker weten doe ik dat niet. Duursma verstuurt trouwens ook, hebben ze bij mij ook gedaan en het is echt een bijzonder correct, betrouwbaar adres. Ik had iets van Touratech besteld wat me niet beviel en ik kreeg echt in no time na retourneren mijn geld inclusief de rembourskosten terug.

Ik heb ook heel serieus aan deze optie gedacht maar heb toch maar een standaard plastic geval gedaan om alle kabelrotzooi netjes weg te werken. Dit doet het natuurlijk vooral mooi op een fiets met minimale luxe en ik heb mijn supermoto juist van een mooie cockpit (met de nodige bedrading) voorzien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan