Mooie leren overall 90 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

_BaBu_

MF'er
30 jan 2010
201
0
Lederen motorpak : merk? er staat een embleem op de zijkant met de tekst B.o.s

Buitenkant volledig van leer.(runderleer zo heb ik me laten vertellen)
Binnezijde netvoering.
Protectoren bij : elleboog,schouders,rug en Kniëen (foam,uitneembaar).
Dubbel gestikt.
Dubbel leer op de schouders.

De ritsjes aan de onderkant van de broekspijpen zijn zowel bij de linker en rechter pijp kappot door het te enthousiast aantrekken de eerste paar keren,deze zullen dus gerepareerd moeten worden (alleen het schakelmechanisme is kappot,dus even langs de kleermaker en er voor een paar knaken een nieuwe op laten zetten).

Het pak staat te koop omdat ik vaak voor korte afstanden op de motor zit en daarom liever gewoon een motorjas aan trek en er alleen voor lange ritten een motorbroek bij aan doe...
De maat is M,
ben zelf 1.80m en weeg zo'n 75 kilo,maar een paar kilo's extra is naar mijn inziens geen probleem.

Het is geen duur merkpak maar daar is de prijs ook naar,heb er zelf 235 voor neer moeten leggen zo'n 3/4 maanden geleden en vraag er nu zo'n 90 euro voor (vraagprijs).
Verder is het pak zo'n 10 tot 15 keer gedragen,zo'n pak is gewoon niks voor mij....voel me echt zo'n uitslover in dat ding,heb nu gewoon een simpel jasje.

Bieden mag,dus niet geschoten is altijd mis.

Nog even een plaatje van het pak :



full
 
Laatst bewerkt:
Verkoop afgelast/uitgesteld...

Reden : krijg er hoogstwaarschijnlijk zo weinig voor terug dat ik er teveel verlies op maak,dus hou het pak voorlopig nog even voor mensen die achterop de brommert willen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan