Mooie lokatie voor Motorweekend

Psycho-kam

Rookie
13 mei 2005
18
0
IJmuiden
Nu mijn motor na een lange tijd eindelijk weer helemaal goed is (zie: Uitlaatprobleem ZX7-R) ben ik van plan om een weekendje te gaan sturen in de Eifel in DLD. Weet iemand een geschikte camping (motorvriendelijk) en leuke stuur-routes?
 
Waar wil je ongeveer rijden want het begrip Eifel is best ruim ;)

Je kunt altijd in Heerlen op camping in de Hof slapen en dan Ruhrsee route rijden. Is een erg mooie route!
 
ik ga aankomend weekend naar de eifel om misschien werk te kunnen krijgen op een motor camping,

motorcamping: Little Creek, met nederlandse eigenares met man. ff googlen en je hebt zo alle info gevonden.



ik ben er nog niet geweest anders had ik je meer kunnen vertellen.. :)
 
ik ga aankomend weekend naar de eifel om misschien werk te kunnen krijgen op een motor camping,

motorcamping: Little Creek, met nederlandse eigenares met man. ff googlen en je hebt zo alle info gevonden.



ik ben er nog niet geweest anders had ik je meer kunnen vertellen.. :)
Succes! Hoop dat ze het daar ondertussen gedraineerd hebben, ben daar wel eens bijna weggespoeld met de tent :X Ik geef toe, toen zaten ze er net!
 
Succes! Hoop dat ze het daar ondertussen gedraineerd hebben, ben daar wel eens bijna weggespoeld met de tent :X Ik geef toe, toen zaten ze er net!


whaha ok !! :D mjah Bartjuh (zoekzoekie) krijgt een caravan ;) .. zal wel zoon afrag caravan zijn, maar mss wel lachuh joh..

ik zie het allemaal volgend weekend ! :) .. ff kijken of ik op me bike ga of met t koekblik, want me bike heb echt mega kuren :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan