Mooie motor.

Duck01

Rookie
16 jun 2016
27
5
Wageningen
Beste motorfreaks,
Wat vinden jullie van deze Ducati Panigale V2 motor? Persoonlijk vind ik het een bijzonder mooie motor voor later. Nog te duur vind ik. Als iemand h'm al heeft zou ik graag willen weten hoe die bevalt?
 

Bijlagen

  • Ducati-Panigale-V2-photo.jpg
    Ducati-Panigale-V2-photo.jpg
    21,5 KB · Weergaven: 15
Technisch gezien een mooi apparaat. De enige interesse die ik er verder in heb, is de WSBK variant onder de konten van Redding en (hopelijk volgend seizoen) Petrucci.
 
Beste motorfreaks,
Wat vinden jullie van deze Ducati Panigale V2 motor? Persoonlijk vind ik het een bijzonder mooie motor voor later. Nog te duur vind ik. Als iemand h'm al heeft zou ik graag willen weten hoe die bevalt?
Je kan hem huren bij Goedhart.

Een mening is persoonlijk ik vind het bijvoorbeeld een afschuwelijke motor waar je niks aan hebt in Nederland
 
Beste motorfreaks,
Wat vinden jullie van deze Ducati Panigale V2 motor? Persoonlijk vind ik het een bijzonder mooie motor voor later. Nog te duur vind ik. Als iemand h'm al heeft zou ik graag willen weten hoe die bevalt?

Ik vind persoonlijk geen enkele moderne sportmotor mooi en dat heeft voornamelijk te maken met die omhoog stekende kont en dat gat daartussen en het achterwiel. Maar ik ben dan ook een ouwe lul.
 
Wat moet je ermee? Je mag in Nederland nog niet eens in de eerste versnelling gas geven.
Tja dan kunnen ze wel stoppen met het maken van sportmotoren want ze gaan allemaal veel te hard,
het gaat om de heb,en op sommige plekken in Duitsland kan je het gas nog flink opendraaien,of stiekum hier in NL.
 
Tja dan kunnen ze wel stoppen met het maken van sportmotoren want ze gaan allemaal veel te hard,
het gaat om de heb,en op sommige plekken in Duitsland kan je het gas nog flink opendraaien,of stiekum hier in NL.
Nieuwe supersportmotoren worden ook bijna niet meer verkocht. Mijn laatste Ducati was een Hyperstrada, daarmee kun je nog wel spelen.
 
Los van wat ie kan vind ik het ook gewoon een hele mooie fiets. Slank en sexy, hoewel ik het ook wel een beetje eens ben met de opmerking van Han S over de grote ruimte tussen achterwiel en kont. Was mij eerder niet zo opgevallen, maar die kont is zo hoog dat je bijna hoogtevrees zou krijgen als je erop zit
 
Nieuwe supersportmotoren worden ook bijna niet meer verkocht. Mijn laatste Ducati was een Hyperstrada, daarmee kun je nog wel spelen.

Maar dat heeft als ik me niet vergis niks te maken met dat je er nergens mee kan rijden, maar meer met de milieu-eisen en dat het interessanter is om wat lichtere en goedkopere motoren te produceren omdat de afzetmarkt daar veel groter voor is.
 
Ik vind dat je plaatje te klein is :+

1590430189013.png


Mijn mening; zelfde als een R6 of een ZX6R bijvoorbeeld, ik vind het super mooi om te zien, maar zal er zelf nooit een kopen. Mij te onpraktisch.
 
Is een mooie motor om ernaar te kijken maar verder, ik zou niet weten wat ik ermee moet doen....

Laatst ook een stuk gereden, en vroeg me onderweg af of ik de 5 en 6 versnelling nodig had...
 
Laatst bewerkt:
Maar dat heeft als ik me niet vergis niks te maken met dat je er nergens mee kan rijden, maar meer met de milieu-eisen en dat het interessanter is om wat lichtere en goedkopere motoren te produceren omdat de afzetmarkt daar veel groter voor is.

De huidige sportmotoren voldoen aan de euro 5 norm ,maar sportmotoren of hypersports ook wel genoemd zijn al vaak 20.000 € nieuwprijs of duurder en dat is voor velen te duur.
En de tweedehands markt is er wel in deze klasse dan wel wat oudere jaartallen maar vaak beperkt of het is al weer snel weg.
En vaak ook gebruikt als circuitfiets en na schade opgelapt en door verkocht worden.
Tegenwoordig wil iedereen een naked bike of een al road .
Zelf vind ik deze ducati gaaaaaaaf.
 
Ik vind dat je plaatje te klein is :+

Bekijk bijlage 1504631

Mijn mening; zelfde als een R6 of een ZX6R bijvoorbeeld, ik vind het super mooi om te zien, maar zal er zelf nooit een kopen. Mij te onpraktisch.

De voorkant is net een grote open mond, die op het punt staat om het voorwiel te verorberen. Boze zwarte oogjes met witte wenkbrauwen erboven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan