Mooie motor.

De voorkant is net een grote open mond, die op het punt staat om het voorwiel te verorberen. Boze zwarte oogjes met witte wenkbrauwen erboven.

what has been seen cannot be unseen...
pani.jpg
 
Maar dat heeft als ik me niet vergis niks te maken met dat je er nergens mee kan rijden, maar meer met de milieu-eisen en dat het interessanter is om wat lichtere en goedkopere motoren te produceren omdat de afzetmarkt daar veel groter voor is.
Bijzonder dat 1 van de best verkopende motoren dan al bijna 10 jaar lang een allroad van tenminste 1200 cc is, die in de Adventure uitvoering algauw richting de 30 mille kost.
 
Mooi design, state of the art techniek, maar eigenlijk gemaakt voor het circuit. Op de openbare weg alleen lekker te rijden als je flink de ruimte hebt en vaart kan maken. Een rondje in de buurt (als je niet al te afgelegen woont) is niet het grootste plezier, tenzij je alle discomfort voor lief neemt en het gevoel zo'n fiets te rijden alles voor je is. Dan heb je dus een kapitaal uitgegeven en rij je hakkelend over de rotondes in de buurt en hortend en stotend over de aansluitende wegen op weg naar de snelweg (want het blok is hoogtoerig getuned en je schakelt toch over naar 4 of 5 anders rijdt het zo nerveus) in de hoop dat het daar niet al te druk is en het na 19:00 is zodat je 180 kan zonder je rijbewijs kwijt te raken. Het is een keuze die je met gevoel moet maken.
 
Een rondje in de buurt (als je niet al te afgelegen woont) is niet het grootste plezier, tenzij je alle discomfort voor lief neemt en het gevoel zo'n fiets te rijden alles voor je is. Dan heb je dus een kapitaal uitgegeven en rij je hakkelend over de rotondes in de buurt en hortend en stotend over de aansluitende wegen op weg naar de snelweg (want het blok is hoogtoerig getuned en je schakelt toch over naar 4 of 5 anders rijdt het zo nerveus)
Het is dat mijn 959 een compleet andere motor is ;) , maar ik herken het horten en stoten dus niet echt (Mijn voorgaande supersport 900 bokte veel meer) en nerveus valt reuze mee. Je mening is gebasseerd op een uitgebreide testrit?

Ik vind hem wel mooi, als die taartschep aan de achterkant er tenminste afgehaald wordt, ook goed dat de uitlaten weer onder het blok hangen ipv die rare dingen bij de voorganger.
 
Ik chargeer, maar de karakteristiek van een supersportieve V2 is gewoon zo, vooral in combinatie met de zithouding. Bij rustig rijden en lage toeren niet echt lekker. Zeker relatief gezien t.o.v. 4 in lijns of meer toergerichte fietsen. Mooi zijn ze wel en technisch het summum op elk gebied.
 
Dat wat bokkige motorkarakter is gewoon iets wat bij een Duc hoort.
als je daar niet houdt dan moet je voor een glad lopende 4-cilinder gaan.
 
Nep race motoren voor op de weg zijn zooooo jaren tachtig ..... een fossiel dus. De ergonomie is ook nog eens zo overdreven Italiaans dat alleen kabouter acrobaten er een plekje op kunnen vinden.
Daarnaast begrijp ik overvierkante twins niet .. echt waarom?
 
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, anders werd het wel heel saai en eentonig op straat.
 
Een te dure halve Skoda?? :P ;)

nee, gewoon een dure motorfiets. (nieuw tenminste) waar ‘wel eens’ iet aan stuk gaat, en dat is vaak duur..

Een Skoda heb je als je een VW wilt maar dat niet kunt betalen. 🤡
 
Te Koop Aangeboden in zo goed als nieuwstaat verkerende Ducati Panigale 1299S.

De Ducati is door het bedrijf 13th Concepts gewrapt in Anniversario Edition. De wrap is, indien gewenst, uiteraard te verwijderen.

Vermogen: 205pk, 145Nm
Bouwjaar: juni 2015
Kmstand: 9.750km
Kenteken: 40-MH-KK

Opties, o.a.:
  • ABS
  • DTC
  • DWC
  • Ducati Quick Shift (up and down!)
  • Stuurdemper
  • Carbon kentekenplaathouder
  • Carbon vliegwieldeksel
  • Paddockstand voor en achter (niet in prijs inbegrepen)
  • Originele velgen, zwart met rood velglint (niet in prijs inbegrepen)

De motor staat op nieuwe banden en heeft recent de benodigde beurt gehad (facturen aanwezig!).
Volledig onderhoudshistorie aanwezig.

Prijs: €18.500
Staat een 2e handse te koop op mf, of is dit wat anders?
 
Da”s zeg maar een Lamborghini of Ferrari op twee wielen.
Race-techniek met een kenteken.
Het onderhoud kost ook iets meer als dat van een 600cc Monstertje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan