Mooie Naked Bike om mee te beginnen!?

12 jul 2011
3
0
Venlo
Hallo,

ik begin binnenkort met lessen en ben alvast aan het kijken op het net voor een mooie motor.

Mijn oog viel zojuist op een mooie Suzuki Bandit uit 1999. Iemand andere suggesties???

Gr. Boy
p.s. heb wel motorrij (cross) ervaring en zoek een motor met een klein beetje pit!
 
Budget?? Wat voor motor wil je (naked :Y of supersport, toursport/tour, supermotard)?
Hoeveel cilinders (zit nogal wat verschil in motorkarakter)?

Bandit's zijn prima motoren, wel 4cilinders dus beetje hoogtoerig.
 
Ducati streetfighter :+

Als iets zoekt met pit en koppel => street triple. Komt weinig in de buurt wat daar aan kan tippen en ook onderhoudsvriendelijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Kopen die bandit! , ja een street triple is fantastisch, maar ook duur en te krachtig voor een beginner.
 
Ik denk dage u beter gaat thuisvoelen in het segment van de SM's :) kijk es naar honda XR400 of iets in die genre :)
 
Sorry voor het uitblijven van mijn reactie(s)!!! Ben druk geweest met lessen, etc. Bedankt voor de tips!

Ik wil op een niet te zware motor beginnen om het op de weg rijden eerst een beetje onder de knie te krijgen. Op de weg of op de crossbaan is heel wat anders!

Ik heb afgelopen week voor 300,- een Diversion XJ600uit '94 gekocht! ;-) Niet mooi maar wel leuk om mee te beginnen lijkt me. Daarnaast studeert mijn vriedin in Maastricht en wil ik de motor daarom ook gaan gebruiken voor de retourtjes Venlo-Maastricht.

Gr. Boy
 
Laatst bewerkt:
Kawasaki ER-5 is de ideale beginners fiets, er is ook een uitgebreid ER-5 topic!! op deze website.
Sorry voor het uitblijven van mijn reactie(s)!!! Ben druk geweest met lessen, etc. Bedankt voor de tips!

Ik wil op een niet te zware motor beginnen om het op de weg rijden eerst een beetje onder de knie te krijgen. Op de weg of op de crossbaan is heel wat anders!

Ik heb afgelopen week voor 300,- een Diversion XJ600uit '94 gekocht! ;-) Niet mooi maar wel leuk om mee te beginnen lijkt me. Daarnaast studeert mijn vriedin in Maastricht en wil ik de motor daarom ook gaan gebruiken voor de retourtjes Venlo-Maastricht.

Gr. Boy
|( :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan