mooie platte knipperlichten gezocht

oranje hart

Rookie
23 aug 2006
7
0
sittard
Ik zoek platte knipperlichten die ik in kan bouwen op mijn tail-kuip(naast het achterlicht) van mijn GSXR.
Ik heb een tail-kuip van een 1100 GSXR met daarin 2 vormen waarin knipperlichten kan worden ingebouwd.
Wie kan mij helpen met het zoeken van dit soort knipperlichten???Ze moeten klein en plat zijn en moeten geen kabel ingang hebben aan de zijkant(en).(alleen aan de achterant van het knipperlicht).
Het mag van een scooter tot andere motor zijn ,zolang ze maar klein en plat zijn.
(+/- 2,5 bij 3 cm).Het mogen ook ronde knipperlichten zijn ,dan mogen ze qua diameter niet groter zijn dan 2,5cm.

'( '( '( '( '(

Ik ben radeloos.
 
Bedoelde je zoiets:

22001955_normal.jpg


Bij Hein-gericke Hier dus

(technik -> tuning --> blinker & zubehör )
 
bedankt maar dat bedoelde ik niet ,die heb ik al in de voorkant zitten.
Ik zoek iets van 2,5 bij 3 cm dat in de kleine ruimtes valt van mijn kontje van de GSXR.(net naast de achterlamp) Zie foto.

Bijlage: kontje gsxr.JPG
 
(1)Als je die gaten eruit zaagt en je doet de knippers erachter?
Moet je wel netjes zagen.
Die kunnen dan groter zijn.
Lois.de LED blinker o.i.d.

(2)Of hobbien glas op maat maken achter het glas gat in je achterkant en de rest van de knipper erachter plakken?

(3)Of je kiest ronde knippers en die laat je vanachter door de kap steken, moet je wel rondgat boren/zagen :Y

MINIBLINKER "CHOPPER" Der ultimative Custom-Blinker - superklein, schick und dabei legal! Glasdurchmesser 27 mm, Armlänge 24 mm, M 10 Gewinde, inkl. 12V/21 W Halogenglühlampe. Mit E-Prüfzeichen
Best nr: 10033559

Ja kziehet 2 mm te groot

succes
 
Sorry deze bedoelde ik:

full


lijkt erop of je kop/dop eraf kan schroeven en dan kan de hem door de kap heen monteren.
als tie maar niet te dicht bij de schuin oplopende kant van de uitsparing zit dan is misschien het schroefdraad niet lang genoeg.

(4) dichtplamuren en groter/ander formaat lampje erin?
 
he jongens bedankt voor de tips.
Zoals Dy-hards bij zijn 3e-punt aanhaald ,was ik van plan .Alleen is mijn vraag waar haal ik zo'n knipperlicht????????????
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
He Dy hards,

Bedankt ik heb een stel knipperlichten gevonden bij louis .
ze zijn wel iets groter maar past net.(gemeten)
:} :} :} :} :} :W :W :W :W :W :W :W :W

groet: Michel :) :) :) :) :)
 
Je kan er ook ander kontje op zetten geheel naadloos.
2 ophang punten aan iedere kant zonder handvaten gebruik je toch nooit.

full


kun je ook knippers achterin maken.
bij mij is tie over.

groet
 
Terug
Bovenaan Onderaan