Mooie race moto gp

Denk ook dat rossi toch wel had gewonnen.
hij rijd gewoon rustig voor de lol als 3e mee.
Laatste bocht geeft ie gas en doei!!!!
 
Denk dat rossi even goed had gewonnen als je nog zoveel over hebt om in de een er laatste ronden het ronde record te verbeteren dat heb je ook nog genoeg om in de laatste ronde nog wat in te halen
Inhalen en het ronde record verbeteren zijn 2 HELE VERSCHILLENDE dingen en zeker als Jaque en Barros voor je rijden. Nou niet de twee mensen die erom bekend staan dat ze makkelijk in te halen zijn. Eerder het tegendeel. Hij had dan misschien wel gewonnen (en misschien ook wel niet, dat weet je toch niet), maar het was hem niet zo makkelijk af gegaan al de vorige keren en wie weet had iemand m er dan wel afgeramd (daar zijn zowel Jacque als Barros goed in.)

Maar goed, EINDELIJK spannend!! Wat heb ik genoten en wat heb ik gevloekt toen Barros die ongeloofelijk domme fout maakte. Wat ging er in zijn hoofd om. Jammer, jammer, jammer.
Het enige voordeel is dat Jurgen en Biaggi 2 plaatjes naar voren kwamen.

Iemand noemde de 250, maar wat dacht je van de 125!! Ik had niet gedacht dat DeAngelis het nog zou kunnen proberen, maar hij deed het wel!! En Jenkner die nog net van Poggiali wint, fantastisch, dat handje net voorbij de finish, ja dat waren weer eens wedstrijden.

Nou Brands Hatch volgende week (SBK's) Ja Paul, dus wel kijken hè? ;)
 
Rossi heeft tegenwoordig hetzelfde engeltje op zijn schouder als Schummi geloof ik.
Nou wint ie meestal toch wel op grond van zijn ongelooflijke talent, maar tegenwoordig worden degene(n) die voor hem rijden er uitzichzelf wel uitgesodemieterd ( Checa in Donington en nu Barros en Jaque ). Jammer........ik had toch wel graag gezien dat ie zwaar onder druk had komen te staan. Wie weet in Brno. Brno is het lievelingscircuit van Max en er rijden 2 5 cillinders bij dus.........spannend *D
 
De mazzel van Rossi is idd met geen toetsenbord te beschrijven. Had ie er bijna moeite voor moeten doen, weer niet :( .

En die :r Melandri krijgt de overwinning ook weer in de schoot geworpen. Beetje hard gesmeten }) , maar toch.

En nog even :} voor die laatste meters van Jenkner. Bijna door Poggie van 't circuit gedrukt maar toch nog 0.001 ervoor! En De Angelis die ook nog gevaarlijker bleek dan ie er uitzag.

FUCK! Gemist!! :( :(

Neem nu F1 op....ff kijken of er een herhaling komt, om ook op te nemen.

Als 't niet gelukt is valt hier de band nog wel te lenen. Alles staat erop, behalve de eerste 4 ronden van de 250.
 
Terug
Bovenaan Onderaan