Mooie race moto gp

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Eindelijk eens een spannende race. :}

Ik vind het echt jammer dat Barros en Jaques er af gingen. Stomme fout van Barros overigens.
Rossi moest nu echt eens vechten en ik had niet verwacht dat ie em winnen ging. Maar ja dat soort dingen lijk je wel af te dwingen als alles mee zit :)

Wat ik wel jammer vind is dat Max :j nu een podium plaats heeft gehaald. Niet omdat ie een Yamaha heeft.
Maar ik mag die arrogante zak gewoon niet.

Verder heb ik echt genoten.
 
Of het stond fout in de weekendbijlage van de krant of ik heb het niet goed gelezen.

iig. heb ik de moto GP GEMIST ;( ;( :( :(

Vanaf ronde 27 heb ik het gezien. :(



Hoezo vind je Max een arrogante zak??
Ik denk dat de media een aardige vinger in de pap
heeft als het hierom gaat. Eurosport is b.v. erg
pro Rossi e.d.
Hoeveel weten we nu daadwerkelijk over hun :?
 
Arrogante Zak????
Ho Ho maar rustig tegen de keizer van Rome he *D

Maare die move van Barros was echt klote...jezus hoe haalt hij het in zijn hoofd om dat op die plaats te proberen godverdomme :(
Was ik al blij dat Rossi niet op kop stond (vind het wel goed hoor maar hij moet niet altijd winnen :P ) rijd die aap van een Barros (Uhm hij is geen aap hoor want ik ben eigenlijk wel een beetje fan van em ik heb zelfs mijn CBR in de honda Pons kleuren gespoten }) )de beste man van het weekend (jaques) er zo idioot af.

Ach ja maar dat blijft GP he , het was in ieder geval wel de BESTE race van het seizoen ;)
 
Was een mooie race ja, maar zonde dat er 2 van die ongelukken waren. Ook kato leek niet heel erg plezierig op te staan na overreden te zijn door 2 suzuki's. Hoop dat ie weer een beetje kan aansterken voor over een maand op de viertakt en misschien Rossi later in het seizoen nog eens van een eerste plaats kan afhouden.
 
Mooie race was t :} eindelijk weer es wat spannender...maar uiteindelijk is Rossi toch weer oppermachtig...leuk zon kat en muis spelletje *D
 
Ik vind het erg fijn voor jullie dat jullie hebben kunnen kijken.
Ik zou ook graag mijn eurosport terug willen. kan ik ook weer eens een race kijken.

EIKELS BIJ UPC : BEDANKT :j :j :j
 
Mooie race en zeker erg jammer dat barros jaques meenam. Rossi kan goed rijden maar het leek me wel leuk als iemand anders een keer zou winnen.

En nu maar wachten tot augustus
 
Hoeveel geluk kan je hebben! :(
Gaat Rossi voor de verandering een keer niet winnen, ramt Barros Jaque eraf :(
Wat een Fuck zooi! :r
 
Rossi had ze denk toch wel ingehaald.
Maar het was wel zonde ja had namelijk wel spannend geweest. Maar toch het was de mooiste race van het seizoen.
 
Denk dat rossi even goed had gewonnen als je nog zoveel over hebt om in de een er laatste ronden het ronde record te verbeteren dat heb je ook nog genoeg om in de laatste ronde nog wat in te halen
 
Laatst bewerkt:
Echt jammer dat OJ en Barros onder uit gingen. :j voor Barros. Ok, een race ongeluk maar ik had het OJ wel erg gegund.

Voor de rest :} gereden, het was genieten!
 
Eindelijk eens een spannende race. :}

Ik vind het echt jammer dat Barros en Jaques er af gingen. Stomme fout van Barros overigens.
Rossi moest nu echt eens vechten
Maar ja dat soort dingen lijk je wel af te dwingen als alles mee zit :)

Wat ik wel jammer vind is dat Max :j nu een podium plaats heeft gehaald. Niet omdat ie een Yamaha heeft.
Maar ik mag die arrogante zak gewoon niet.

Verder heb ik echt genoten.
Hier ben ik 100 % mee eens.
Ik heb niks meer aan toe te voegen.
 
Ja heb ook zeker genoten van de gp
Maar ik lees niks over de 250 cc
was dacht ik ook een zeer leuke
race om naar te kijken gaat daar
de beste man onderuit krijgt tie
even zo goed de winst in handen
geworpen door de regen
 
Het was mooi geweest als Barros of Jacque of Biaggi gewonnen had.

Belachelijk dat Katoh de V5 krijgt ipv Barros en Capirossi. Erg jammer dat er maar 1 V5 naar het Pons team gaat.

Barros op de V5 zou het Rossi toch ook wel moeilijk kunnen maken :)

Ukawa een gebroken heup vorige week? Geloof er niks van.
 
Hier ook geen eurosport meer; me dan behelpen met FR2. Wilt natuurlijk lukken dat ze liever wielrennen, tennis, F1 etc uitzenden op 20 stations ipv eentje met de GP. Toch nog de samenvatting kunnen meepikken op NL2, iig beter dan niets.
Fijne race, jammer van die 2 crashes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan