mooie rit via westerscheldetunnel

kleck

MF veteraan
22 mei 2004
1.701
111
Melissant
gister een mooie rit gemaakt vanaf de hoeksche waard richting zeeland. ben via steenbergen - bergen op zoom binnendoor richting de westerscheldetunnel gereden en via de tunnel naar breskens. terug via hulst - antwerpen - bergen op zoom weer huiswaarts gekeerd, toch een goede 300 kilometer. best wel aan te raden voor een mooie zomerdag. en wat klinkt die tunnel zeg :) wel alleen 10 euro aan tol kwijt voor deze tunnel en liefkenshoektunnel bij antwerpen :X
 
Door de westerscheldetunnel is best wel een keer leuk ja.
En het geluid daar is idd :9~
 
Grappig, die rit heb ik vanaf Amsterdam gemaakt, afgelopen donderdag.
Amsterdam - Rotterdam - Spijkenisse - Hellevoetsluis - Zierikzee - Terneuzen - Hulst - Antwerpen - Breda - Utrecht - Amsterdam. Totaal 540 km.
 
Ha die Tom,
Wanneer gaan we eens een stukje sturen.
Misschien een keer door de westerscheldetunnel naar motoport goes ofzo ;)

ha is goed, aat maar weten wanneer je tijd hebt, je zit nou met je ploegen he, en ja ik ben nu ook stage aan t lopen, maar d'r komen een aantal vrije daagjes aan, dus laat maar weten (mag jij achter me rijden in de tunnel :P )
 
Grappig, die rit heb ik vanaf Amsterdam gemaakt, afgelopen donderdag.
Amsterdam - Rotterdam - Spijkenisse - Hellevoetsluis - Zierikzee - Terneuzen - Hulst - Antwerpen - Breda - Utrecht - Amsterdam. Totaal 540 km.

En wat vond de Amsterdammer van Hulst? Waar ik dan
woon :)
 
Grappig, die rit heb ik vanaf Amsterdam gemaakt, afgelopen donderdag.
Amsterdam - Rotterdam - Spijkenisse - Hellevoetsluis - Zierikzee - Terneuzen - Hulst - Antwerpen - Breda - Utrecht - Amsterdam. Totaal 540 km.



Slaat ie et mooiste stukje zeeland over :( , BRESKENS! ;)
 
En een Hulstenaar vindt niks aan Terneuzen....

Zonder gekheid. Wat een dooie boel. Ben je wel eens
in Hulst geweest op een mooie warme zomeravond? Alle
terrasjes en zo vol. In Terneuzen... niets te zien.
 
dat is niet helemaal waar, bij ons ziet het zwart van de mensen op een wame zomeravond..........................als je begrijp wat ik bedoel ;)
 
als je nou nog eens in die buurt komt, rij dan van vrouwenpolder binnendoor naar veere, via middelburg door naar arnemuiden en dan ook binnendoor naar goes. rijd je tenminste nog wat leuke bochten
 
Terug
Bovenaan Onderaan