Mooie route rondom Utrecht rijden?

Coos

Rookie
12 aug 2003
21
0
Linschoten
Hoi.

Mooie route rondom Utrecht rijden? Je bent, op je gemak, een dagje aan het tuffen.

De route start in Utrecht (Lage Weide)en voert je, uitsluitend over de kleinste weggetjes, langs de Vecht en vervolgens door De Meije en langs de Vlist in het Groene Hart. De route eindigt, na twee pontjes, in Austerlitz, bij een uitstekend familierestaurant. Je bent daar dichtbij de A12 en weer snel bij Utrecht.

Ik heb de routes uitgezet en in Excel beschreven. M A I L mij rechtstreeks (!)als je interesse hebt. Ik mag helaas geen Excel-bestanden aan dit bericht plakken. Daarnaast ben ik (nog) niet zoveel in dit forum.

Tip: stuur een goed en werkend emailadres. Ik heb iedereen de gegevens ondertussen gemaild, maar kreeg nogal wat foutboodschappen terug van de providers.

ALS jullie nog tips en of routes voor mij hebben.....

Email: CoosvdSpek@XS4all.nl
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel voor het mailen *D Ik hab nog geen tijd gehad om hem goed te bekijken maar het ziet er leuk uit!
 
schopje *D
Ik ben ook wel geïnteresseerd. Misschien leuk om met een clubbie een tochtje te maken?

[me]moet wel ff m'n emailadres erbij zetten: whodunits@hotmail.com :) [/me]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
schopje *D
Ik ben ook wel geïnteresseerd. Misschien leuk om met een clubbie een tochtje te maken?

[me]moet wel ff m'n emailadres erbij zetten: whodunits@hotmail.com :) [/me]
Mag het "clubbie" iets groter worden? Zo ja, dan wil ik ook graag mee. Dan kan de VFR750 van Brain150 ook zijn iets grotere broer zien (VFR 800).
 
Terug
Bovenaan Onderaan