Mooie route van nederland naar luxemburg

Frans.E

Rookie
25 mei 2022
1
0
Wij zijn op zoek naar een mooie route om met de motor van bv Venlo naar luxemburg te rijden.
Het liefste niet via snelwegen.
Ook mooie routes in Luxemburg zijn welkom.
Vanuit Luxemburg willen terug via de moezel rijden.
Alvast bedankt voor jullie hulp in deze.
:]
 
Heel kort door de bocht? Ik woon net onder Venlo en het is écht niet leuk binnendoorrijden tot in zuid Limburg. Pak gewoon dat stukje autobaan erbij en bespaar tijd die je veel beter in de ardennen/eifel kunt besteden.
 
Heel kort door de bocht? Ik woon net onder Venlo en het is écht niet leuk binnendoorrijden tot in zuid Limburg. Pak gewoon dat stukje autobaan erbij en bespaar tijd die je veel beter in de ardennen/eifel kunt besteden.
Mijn idee. Rij snelweg tot Verviers of Aachen , daarna binnendoor. Zowel de Ardennen of Eifel zijn volop binnendoor wegen die lekker te rijden zijn. Kijk op viamichelin kaart voor de "wegen met groene streep" .
 
Heel kort door de bocht? Ik woon net onder Venlo en het is écht niet leuk binnendoorrijden tot in zuid Limburg. Pak gewoon dat stukje autobaan erbij en bespaar tijd die je veel beter in de ardennen/eifel kunt besteden.
Heel verstandig advies. Drie kwartier verder doorrijden op de snelweg en je kunt lekker de Voerstreek induiken👍👍
 
Heel kort door de bocht? Ik woon net onder Venlo en het is écht niet leuk binnendoorrijden tot in zuid Limburg. Pak gewoon dat stukje autobaan erbij en bespaar tijd die je veel beter in de ardennen/eifel kunt besteden.
Idd kort door de bocht. Ik woon in Roermond en ik vind dat je tussen Venlo en Maastricht best leuk kunt rijden. Maar als je op zoek bent naar bergen en bochten dan kun je idd beter de A73/A2 pakken en dan net over de grens de snelweg af en verder zuidwaarts gaan
 
Ik woon in Reuver en als je wat uitdaging zoekt is dat tussen Venlo en Roermond niet echt meer te vinden, alles is in snelheid begrenst geworden en met bulten en kuilen zo gemaakt dat al het leuke ervan is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan