Mooie RS125 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZuperZlet

MF veteraan
1 sep 2007
1.346
0
Ik wil mijn RS125 verkopen. Ik heb er in ongeveer een jaar tijd nog geen 800 km op gereden, dus vandaar dat hij weg gaat. Hij is van bouwjaar '99 met nog maar 3000 kilometer op de teller. Er zitten kuipen op van het 2003 SBK model (de mooiste *D ).

Verder heb ik er nog een monoseat opgezet, maar ook de originele kont en passagierssteunen zitten erbij.

Hij loopt erg goed, start altijd en is met zijn topsnelheid van ongeveer 170 zelfs nog iets sneller dan mijn 25kw kawasaki z750 _O- .
Kortom mooi dingetje wat messcherp stuurt, om mee te beginnen of voor erbij om mee te spelen.

large


large


Ik hoef er opzich geen hoofdprijs voor te hebben en als ik kijk naar de staat waarin de aprilia verkeert en wat ze er ongeveer voor vragen denk ik dat 2300 euro een hele mooie prijs is om te beginnen.

Edit: Vraagprijs verlaagd tot 2100 euro.
 
Laatst bewerkt:
Succes met het afmaken van je terras en met de verkoop. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat rijdt zo'n opgevoerde brommer. Vindt het eigenlijk wel een mooi speeltje.
 
Succes met het afmaken van je terras en met de verkoop. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat rijdt zo'n opgevoerde brommer. Vindt het eigenlijk wel een mooi speeltje.

Het rijdt echt leuk zo'n ding. Het gaat natuurlijk allemaal niet zo hard als de 750, of welke andere fiets dan ook met meer dan 100pk, maar ik krijg wel altijd dat racy-gevoel als erop rij :P . Hij weegt ook niks en ligt redelijk strak op de weg dus je kan er ontzettend hard mee de bocht om :} .
 
Zonde om te schoppen tegen zo'n mooie fiets, maar ga het toch doen....
Kick omhoog. Ziet er goed uit Zlet!
 
Hehehehe grappig ding volgens mij ken je er ech snoei en snoeihard mee door de bocht zonder dat je denkt ik pleur om...

Nu een kick voor je RS125!
 
Jezus wat een geil ding, maar ik zit eigenlijk te zoeken voor een 250RS.

Hoeveel was je kwijt voor het ombouwen ( de kappen ) naar het 2003 model? Zelf gedaan of laten doen?
 
Jezus wat een geil ding, maar ik zit eigenlijk te zoeken voor een 250RS.

Hoeveel was je kwijt voor het ombouwen ( de kappen ) naar het 2003 model? Zelf gedaan of laten doen?

Kappen zijn nog door de vorige eigenaar gedaan, dus weet niet wat het heeft gekost. Hij had de originele nog liggen, maar die zal hij ondertussen wel hebben verkocht. Hij heeft me verteld dat hij het zelf heeft gedaan, is ook niet zo moeilijk. Ze zijn precies hetzelfde behalve de kleurstelling. Kan aan de keurmerkjes zien dat de koplamp ed. nog wel de originele zijn, dus past gewoon allemaal. Monoseat heb ik wel zelf gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan