Mooie Shoei XR-1000 helm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Relentless

Ruud-CBR1000RR
9 jun 2006
6.208
73
Rotterdam-Nesselande
Te koop aangeboden wegens overcompleet (heb meerdere helmen)

Shoei XR-1000 Ray TC5

Maat : S

wordt geleverd met smoke + clear vizier en orgineel Shoei neuskapje.

inclusief Shoei helmtas

helm is in nieuwstaat (weinig gedragen)

MF-prijs voor deze zeer complete helm 175 euro, vaste prijs!!!!

voor verdere info mailen aub


full
 
Laatst bewerkt:
mja ik heb wel intresse maar ik ben bang dat ik em niet op men hoofd krijg haha dus dat is het probleem, wat staat er achterop in cm's? wnt ik heb zelf nu een M dusja miss zit er verschil in...
 
Er staat niks achterop maar een S= 55-56cm volgens mij,als je nu een M heb,gaat de S niet passen denk ik :N , ligt er een beetje aan hoe strak de M bij jou zit.

maar ik zie dat je in de buurt woont dus je mag altijd komen passen,

of pas een S in een motorzaak, ik hoor het wel.
 
Laatst bewerkt:
ja ik zag het ja dat je ook in rotterdam woont. mja ik heb nu een Caberg M met cm 57-58 en hij zit perfect op maat maja over maten heb ik altijd me twijfels want schoenen kloppen ook nooit haha... e-mail me anders je adres en je tel nr als je dat wilt geven dan iig. dan kan ik ff kijken hoever je van me af woont en dan kan ik ff kijken wnnr k langs ken komen of iets en dan sms ik je ffies of ik post je hier...
 
of ik pas ff een S bij motostore barendrecht dat kan ook ja, maar die is morgen dicht dus miss dat ik dinsdag daar ff langs knal als dat dichterbij is dan jou huis wnt rotterdam is best wel groot :P
 
of ik pas ff een S bij motostore barendrecht dat kan ook ja, maar die is morgen dicht dus miss dat ik dinsdag daar ff langs knal als dat dichterbij is dan jou huis wnt rotterdam is best wel groot :P

probeer je te mailen maar krijg em retour,

stuk mij ff een mailtje, dan stuur ik daarna m'n adres
 
nog maar een fotootje voor deze nieuwstaat Shoei XR-1000 Ray TC5 :}

full


prijs is vraagprijs :Y ,dus kom maar met een acceptabel bod ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan