Mooie SV 650

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
Kwee nie wat jullie er van vinden maar ik vind dit toch echt een verbetering ten opzichte van de "orginele" SV's

suzuki_sv650_aanbieding.jpg
 
Zal niet mijn machine worden. Doe mij maar een iets meer race-uiterlijk. Technisch vast een mooie fiets, maar uiterlijk mogen ze hem van mij bij de Harleys zetten :+
 
wat ik trouwens wel jammer vind (bij veel motoren) is dat de tank niet aansluit op het frame (zo'n groot gat er tussen :r :r :r )
 
Zal niet mijn machine worden. Doe mij maar een iets meer race-uiterlijk. Technisch vast een mooie fiets, maar uiterlijk mogen ze hem van mij bij de Harleys zetten :+

Hé, moet ff opkomen voor de SVS... })

ZAL JOUW BIJ DE HARLEYS ZETTEN!!! :(

Of bedoelde je alleen deze fiets en niet de SV in het algemeen? ;)
 
Hé, moet ff opkomen voor de SVS... })

ZAL JOUW BIJ DE HARLEYS ZETTEN!!! :(

Of bedoelde je alleen deze fiets en niet de SV in het algemeen? ;)
HO HO!!! Het gaat om deze fiets. De "normale" SV fietsen is helemaal niets mis mee. Tenminste geen 13 in een dozijn fiets. Hij heeft voor mij alleen 50 cc te veel ;)
[me]DaFoolio wil graag een GSX-R600[/me]
 
HO HO!!! Het gaat om deze fiets. De "normale" SV fietsen is helemaal niets mis mee. Tenminste geen 13 in een dozijn fiets. Hij heeft voor mij alleen 50 cc te veel ;)
[me]DaFoolio wil graag een GSX-R600[/me]

Gelukkig maar :) . Maar goed, de GSX-R is toch een wat ander type fiets mag je toch wel zeggen... :)
 
vindt de originele ook mooier.

Heeft iemand ervaring met de windbescherming bij een originele s
 
Ik vind 'm wel wat hebben. Moet alleen een carbon demper op, andere spiegels en kleinere zwarte richtingaanwijzers.
 
Vind het echt niks :r , niet dat de standaard SV zo'n spannend uiterlijk heeft, maar het is wel 'een geheel' en dat is van dit uiterlijk niet te zeggen.
 
Ik vin ut eig wel geinig... zo'n samenraapseltje van onderdelen.
Kleur past iig wel bij de fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan