Mooie tandwielen en ketting;

Martin@81

MF veteraan
14 feb 2002
2.982
2
Wat zijn nou mooie ketting en tandwielen om te zien? Ik heb nu gewoon een standaard set van DiD, maar is niet echt mooi om te zien.

Ketting van Tsubaki of zo? Maar die maken geen tandwielen toch? Oh, en een beetje goed mogen ze ook wel zijn, mooi is niet alles. |( ;)

Iemand een idee?
 
Grapje zeker, de orginele ketting bestellen bij Suzuki kost ongeveer de helft meer. En wat krijg je? Een gewone DiD ketting... Lache, en als je bij DiD zelf bestel dan is ie een stuk goedkoper.

Maar omdat mijn SV mag glimmen, vind ik dus een mooie kettingset ook wel leuk...

De originele kettingset voor me R1 was net zo duur, of zelfs ietsje goedkoper dan vervangingsmarkt, en is ook gewoon een van de bekende merken, weet echter effe niet meer welke.
 
Weet wel dat die RK kettingen, die je in verschillende kleuren kan krijgen, erg veel duurder waren dan de de "gewone" Rk ketting, met dezelfde specs.

maar ja, niks is goedkoop.
 
Mooie ketting :} (en klinkschakel...)
Tsubaki maakt een mooie Gouden Ketting, hep ik er zelf ook omzitten 8-) Enne elke Tsubaki dealer heeft JT kettingwielen, :9 een beetje racer kan je uitzoeren met aluminium kettingwiel (achter) :9~
RK maakt een leuke gekleurde ketting... leuk op bv een Kawa :?

En waar zit zo'n dealer bijvoorbeeld???
 
wat een wijsheid....

maar als je voor hetzelfde geld goed & mooi kan krijgen? gouwe ketting roels.

nee, knippers met zwarte glaasjes of de letters van je banden inkleuren, da's lekker belangerijk

Inderdaad, maar letters van banden vind ik ook leuk, zie je ook niks van... Ach, als ik het maar weet. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan