Mooie uitvalsplek voor motorrijden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je vergeet de 2 Duitse bar uitbatende nichten met hoog Jambers gehalte, de unieke bunker op loopafstand, de waterval ook beloopbaar, de in saus soppende schnitzels om de hoek en de relaxte campingeigenaar.
 
Je vergeet de 2 Duitse bar uitbatende nichten met hoog Jambers gehalte, de unieke bunker op loopafstand, de waterval ook beloopbaar, de in saus soppende schnitzels om de hoek en de relaxte campingeigenaar.
Ik hoor het al, tis niets voor jou...
 
Ik zie nu dat jouw camping op de berg is, dus zonder Duitse barnichten. Ik heb afgelopen voorjaar paar dagen op camping Südeifel gestaan aan de beek in het dal, die had dat wel. Hoog entertainmentgehalte.

Maar inderdaad geen interesse in een caravan+plaats. Als je wel van een vaste plek houdt is Irrel een prima plek: tanken in Luxemburg, supermarkt in het dorp, bakker ook, doorgaande weg voor de bereikbaarheid etc. En mooi rijden in de omgeving

Ik vind die bunker echt een aanrader voor een bezoek: klik
 
Ik zie nu dat jouw camping op de berg is, dus zonder Duitse barnichten. Ik heb afgelopen voorjaar paar dagen op camping Südeifel gestaan aan de beek in het dal, die had dat wel. Hoog entertainmentgehalte.

Maar inderdaad geen interesse in een caravan+plaats. Als je wel van een vaste plek houdt is Irrel een prima plek: tanken in Luxemburg, supermarkt in het dorp, bakker ook, doorgaande weg voor de bereikbaarheid etc. En mooi rijden in de omgeving

Ik vind die bunker echt een aanrader voor een bezoek: klik
Bunker is leuk om te zien dat klopt. Wij zitten op Nimseck, op de berg inderdaad. Grappige is dat op die berg op steenworpafstand van waar wij staan ook een bunker is ingebouwd in de berg. Die bunker is eigendom van de campingeigenaar dhr. Eichers. Bunker is afgesloten, maar de verhalen gaan dat die afsluiting regelmatig genegeerd wordt en nieuwsgierigen nog wel eens de bunker ingaan. Was daar ook geen tvprogramma over op Discovery...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan