Mooie velg-rand??

Ik vind een randje om je velg heel VET!

  • Niets liever dan dat!..

    Stemmen: 47 56,6%
  • Doe ook me auto!!

    Stemmen: 1 1,2%
  • Doe eerst me fiets...

    Stemmen: 3 3,6%
  • Mag ik nog een nachtje denken?..

    Stemmen: 2 2,4%
  • Er hoort niets aan je motor te plakken..

    Stemmen: 6 7,2%
  • Liever om me eikel

    Stemmen: 24 28,9%

  • Totaal aantal stemmers
    83
Nu heb ik toch gehoord dat jullie goeie keurmeesters zijn.......

En ik vroeg me af welke kleur jullie zouden kiezen op deze moto!!!
46756


Ik vind de middelste eigenlijk om te :r .....
Dus ik twijfel tussen de kuipkleur en het fel neon gele..... *D
 
Blijkt dus als je een rolletje neemt wat al te lang in de winkel hangt (en dat hangen sommigen echt wel)dat die lijmlaag niet goed pakt en dat daarom sommige eraf vallen. Bij nieuwe rolletjes blijft het echt als een jekko zitten.

Voor de mensen die het willen, neem wel je eigen rolletje mee.

Waar de meeste moeite mee hebben is om het subliem rond te krijgen! Daar kan je voor naar mij toe komen.

:]

p.s. Je vind het mooi of je vind het niet mooi, simpel.
 
Nu heb ik toch gehoord dat jullie goeie keurmeesters zijn.......

En ik vroeg me af welke kleur jullie zouden kiezen op deze moto!!!
(Afbeelding)

Ik vind de middelste eigenlijk om te :r .....
Dus ik twijfel tussen de kuipkleur en het fel neon gele..... *D

Het mooie is dat je echt contrasterende kleuren erop kan plakken, dus ik zou zeggen, probeer eens een lichtgevend groen of oranje met paint. En niet te dik he? ;)
 
Yo drassi, beetje laat misschien maar zou je die velgranden nog kunnen doen voor mij? Dan kom ik wel ff naar zandvoort toe, ik woon Amsterdam en Zandvoort ken ik goed. Ik heb een probleem : Ik heb overal gezocht maar ik kan nergens hier die plakstrips vinden, is gewoon godverdomme ongelooflijk. Breezan, Halfords, Carspecial, f*cking nergens. Mijn vraag is nu eigenlijk : Waar haal jij die dingen dus of zou je ze voor me kunnen halen dan als ik naar jouw toekom? In fluo rood het liefst of anders oranje als op de foto van Tomba. Ik hoor het hopelijk nog wel en verder veel succes.
Groeten van Daniel.
 
Check deze rand, voor 5 € per velg beplak ik hem voor je. Deze is van Tomba01.
Daarvoor moet je wel naar Zandvoort komen rijden.

Voor degene die erbij waren op de VRO3 training van 13 september j.l......!...Het filmpje is onwijs vet geworden.!!!!!!!!!!!

(Afbeelding)
als je tijd hebt mag je mijn randjes doen stuur ff een mailtje
 
hey rassie,

k heb sinds kort ook van dat tape in huis, kan je me misschien wat tips geven hoe ik dit het beste en mooiste op men velg kan krijgen

groetjes foggy
 
hey rassie,

k heb sinds kort ook van dat tape in huis, kan je me misschien wat tips geven hoe ik dit het beste en mooiste op men velg kan krijgen

groetjes foggy

Even een vraagje waar heb je die tape gekocht? hadden ze nog meer kleuren.
 
detailfotos graag!!!!!wil ik wel eens proberen op mn rooie fazer...

paar vraagjes:

a)moét de velg met remreiniger ontvet worden? Is gewoon eens goed kuisen niet genoeg?of heb je dat nog niet geprobeerd? :+
Ik wil mn lak nie beschadigen dus ik ben wel wat voorzichtig met die dingen...

b)weekt die plakband er inet af in de regen?

c)wrijf je em er niet af wanneer je je moto wast?

d)krijg je geen plooitjes aan de binnenkant?of rek je de plakband aan de buitenkant?

e)zie je het bij stilstand van de motor goed (ziet het er gaaf uit of zie je dat het zelf gedaan is...)

veel vrage hé :9 :+
 
Ok...Sorry ben even weg geweest maar ik haal die randjes bij Jim Barends in haarlem... Is alleen aan het leeglopen... Ik woon in de Jan Koperstraat 40 in Zandvoort..Email andras.brandligt@tiscali.nl Heb je interesse laat het even weten via de mail dan kan je langskomen. Mocht ik niet thuis zijn dan rijd je maar langs de slipschool Slotemakers want dan werk ik waarschijnlijk... Ik ontvet de randjes eerst met ontvetter en daarna nog even met spiritus.. Dan rustig stukje bij beetje in de rand leggen... Kijk hoe je hem wilt hebben...in het kommetje of net ertegeaan... en dan steeds je moto even verzetten.. Niet ! je tape uitrekken want dan gaat ie geheid eraf... Het is ook belangrijk om verse tape te hebben en niet een die al 14 jaar in het schap hangt...

Mocht je nog vragen hebben dan mail je maar...Seizoen staat weer voor de deur!!! VET! :}
 
detailfotos graag!!!!!wil ik wel eens proberen op mn rooie fazer...

paar vraagjes:

a)moét de velg met remreiniger ontvet worden? Is gewoon eens goed kuisen niet genoeg?of heb je dat nog niet geprobeerd? :+
Ik wil mn lak nie beschadigen dus ik ben wel wat voorzichtig met die dingen...

b)weekt die plakband er inet af in de regen?

c)wrijf je em er niet af wanneer je je moto wast?

d)krijg je geen plooitjes aan de binnenkant?of rek je de plakband aan de buitenkant?

e)zie je het bij stilstand van de motor goed (ziet het er gaaf uit of zie je dat het zelf gedaan is...)

veel vrage hé :9 :+


a) rem reiniger werkt wel maar wees voorzichtig, overdaad schaad.

b)nee, als ie goed zit niet...

c)nee

d)Dan rek je hem teveel uit... rustig plakken... neem de tijd

e) als je stilstaat komen er mensen naast je staan die zich staan af te sjorren op jou fiets/randjes (ook vrouwen)... Moet je ze wel netjes geplakt hebben!!.. Heb ook randjes gezien die op de chinese muur lijken...hehehe

Heb je nog meer vragen?
 
een algemene vraag eigenlijk:

wat is het mooist bij een rode fazer?

1) zwarte velgen + velgrandjes met rooie plakband(zoals andere fotos in dit topic)
2)spaken zwart en de rest van de velgen glanzend
http://www.motoconnect.com/fazermen/phpBB2/album_page.php?pic_id=619
3) spaken rood en de rest glanzend??


dat rood is nogal flashy en als je gaat overdrijven en de velgen ook rood maakt, wordt het misschien niet zo mooi meer... :?
 
Weet iemand waar je het ergens kunt halen in de buurt van enschede... Halfords heeft het niet, en het autozaakie ook al niet..
 
Bij Brezan... :) verleden week erop geplakt.Volgende keer het voorwiel...moet ff beter weer worden. :?

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gister ook zo'n strip gehaald, in de winkel leek die oranje maar hij is harstikke rood. Wie wil deze ruilen tegen een oranje..
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan