Mooie Vogezen routes voor TomTom Rider?

MotoSkooly

MF'er
13 dec 2009
215
15
Heeft een van jullie bikers nog een paar mooie Vogezen dagtours voor de TomTom Rider? Liefst een waar de GrandBallon wordt aangedaan, maar ook bijvoorbeeld Route Des Cretes D'Alsace of andere mooie dagtoertjes als je daar zit.

Alvast hartelijk dank voor de hulp!
 
Ik mag hier niet direct in TomTom format .itn uploaden, maar wel als .zip bestand. Beide routes erg goed, vind ik tenminste, één zelf gemaakt en één van Motoplus. Beiden hebben delen van Grandballon, route de Crete etc. Die motoplus route is iets meer toeristisch. Beide vetrekken vanuit St-Die des Vosges maar kan je vast een beetje aanpassen.

Als het niet werkt moet je mij even je emailadres doorsturen dan stuur ik de bestanden in .itn formaat.
 

Bijlagen

  • routes-612a6e21dbdbc.zip
    1,9 KB · Weergaven: 54
Ik mag hier niet direct in TomTom format .itn uploaden, maar wel als .zip bestand. Beide routes erg goed, vind ik tenminste, één zelf gemaakt en één van Motoplus. Beiden hebben delen van Grandballon, route de Crete etc. Die motoplus route is iets meer toeristisch. Beide vetrekken vanuit St-Die des Vosges maar kan je vast een beetje aanpassen.

Als het niet werkt moet je mij even je emailadres doorsturen dan stuur ik de bestanden in .itn formaat.

Dank je wel Sven, routes staan erop. Iedereen bedankt voor de hulp, op naar een mooie Vogezen trip!
 
Dank je wel Sven, routes staan erop. Iedereen bedankt voor de hulp, op naar een mooie Vogezen trip!
Wacht niet te lang om een verhaaltje erover te schijven, wij gaan volgende week (7-12sept) daar even kijken en kunnen wel wat input gebruiken.
Goede reis en veel plezier
 
Een beetje later dan gepland @superg2 maar hoe was jou trip naar de Vogezen?

Wij hadden geluk met het mooie weer, op een buitje na in de heuvels. Heerlijk gereden, routes waren ook mooi al reden we in de middag al snel zonder navigatie beetje de mooie wegen verkennen..

TopGrandBallon.jpeg
 

Bijlagen

  • Vogezen2.jpeg
    Vogezen2.jpeg
    290,8 KB · Weergaven: 35
  • Vogezen3.jpeg
    Vogezen3.jpeg
    543,5 KB · Weergaven: 33
Ook wij hebben mooi weer gehad. 1 ochtend regen, dus lekker uitgeslapen toen.
We hebben een aantal routes gereden maar ook dag tripjes naar een stadje gereden en dan een leuke route door TOMTOM laten bedenken.
Het bleek niets uit te maken, allemaal mooie wegen daar :].Er waren een paar reparaties geweest waar dan grind lag, wel tijdig aangegeven vaak, maar verder heerlijke wegen. Zeker voor herhaling. Heen en terug reis hebben we in 1 keer gedaan vanuit Groningen, duurder ongeveer 10 uurtjes, dus dat is wel te doen IMO



Screenshot_20210925-121118_onntrack.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan