Mooie Yahama XV 535 Virago!! <----

Status
Niet open voor verdere reacties.

cris

Rookie
26 aug 2004
18
0
z-limb
Bouwjaar mei 1994, km-stand: 31.000.

Diverse accessoires: forward control, windscherm, leren zadeltassen (1,5jaar oud) en sissybar. Hij is op 25 kw kenteken (open versie mogelijk), met handleiding (Engels en Frans).

De motor is zeer netjes onderhouden, en heeft recentelijk nog een grote beurt gehad, gekocht en alle onderhoud bij dealer.

Op de spiegels staat een adelaar met onderschrift 'Live to ride, ride to live. Free spirit'. Meer hoeft niet gezegd te worden....

Het was voor mij een fijne betrouwbare leerfiets, fijn om te toeren en zuinig (1:22). Na deze eerste motor (3j. rijbewijs) ben ik op zoek naar eentje met meer vermogen.

Reakties en meer foto's via cpeerbooms@hotmail.com

(excuses dat deze foto lage resolutie heeft, is helaas met webcam gemaakt. Maar indien gewenst kan ik ook digitale foto's via vriend laten maken, of kom hem in het echt bekijken!)

 
Tja, als we nu ook nog de foto's konden zien...

tip: mijn browser probeert de foto's op te halen vanuit jouw 'mijn documenten' folder:

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Harry/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/ImageStudio/Album/Foto's%20en%20video's/tassen.jpg
 
hmm das raar jeebee! :? waarom werkt het niet... zou het komen door de browser? Want ik zie de foto's gewoon op het forum! kijk je misschien met een mac? (ik kijk met pc, internet expl. 6.0)

Maar anders zet ik de foto's even online in een msn groep, kun je ze wel zien! En zet ik dalijk de link ernaar toe even hier als reaktie.

groetjes,
cris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan