mooie zx4r te koop (begrensd of onbegrensd)

motorfreakje

MF veteraan
5 jun 2004
5.822
0
kempen
mijn mooie zx4r te koop met pijn in mijn hart '(
maar ik ben nu wel toe aan iets anders, na 2 1/2 jaar mijn 400tje te rijden ga ik nu over op een zx6rr
technisch nog 100%, pas koppaking vervangen dus dat zit er zeker niet meer aan te komen
verbruikt geen druppel olie en heeft ie ook nooit gedaan
bouwjaar '94
57.000 op de teller
pas nieuwe banden pirelli supercorsa voor en diablo achter
vraagprijs 2000 euro

onbegrensd of begrensd te koop, want nu is het eruit maar als je het rijbewijs voor 25kw hebt laat ik het er zo weer inzetten.

under construction zxr400

full
 
Laatst bewerkt:
ja het is een mooie motor jammer dat die niet een half jaartje eerder te koop stond

maar is die 25kw op kenteken?
 
ja het is een mooie motor jammer dat die niet een half jaartje eerder te koop stond

maar is die 25kw op kenteken?

ja op kenteken 25kw
maar nu volvermogen makkelijk om te zetten van 25kw naar vol op kenteken
andersom moeilijker vandaar ik dat niet heb gedaan voor makkelijkere verkoop
 
heey ga je toch voor de ax6rr ja?
heb je er al 1tje gezien?

en 2000 euri das inderdaad echt geen geld
ik denk dat je er bij inruil nog meer voor terug krijgt

maar succes met de verkoop
en als je de neiwue hebt wel ff komen showen he 8-)

groetjes het menneke
 
Wauw dat is wel een mooie motor voor mij om te beginnen, over 1 of 2 maantjes men rijbewijs dus heb een 25kw nodig dan.

Vroeg me alleen af of er nog iemand achterop kan zitten, aangezien er geen pendaaltjes op zitten. Ik weet ook niet of ik op z'n motor pas, aangezien ik vrij lang ben, maar dat is een kwestie van even zitten natuurlijk.

Zou je me misschien kunnen mailen? Mijn email is erik-kok@quicknet.nl

Bedankt ^_^
 
Wauw dat is wel een mooie motor voor mij om te beginnen, over 1 of 2 maantjes men rijbewijs dus heb een 25kw nodig dan.

Vroeg me alleen af of er nog iemand achterop kan zitten, aangezien er geen pendaaltjes op zitten. Ik weet ook niet of ik op z'n motor pas, aangezien ik vrij lang ben, maar dat is een kwestie van even zitten natuurlijk.

Zou je me misschien kunnen mailen? Mijn email is erik-kok@quicknet.nl

Bedankt ^_^

you got mail :Y
 
Heyhey, big-time intresse hierow...

Mail me effe je e-mail adres, ik heb wat vraagjes maar kan zo geen contactgegevens van je vinden. Mijn email is gerardpelders@home.nl en voor MSN gebruik ik gerard_pelders@hotmail.com, meld me effe aan als je msn gebruikt.

Ik hoor `t wel, Groetjes Gerard
 
Laatst bewerkt:
mocht dat niets worden, kun je het mij dan even laten weten? ben ook zeker geintreseerd!! is er een rede dat je hem voor zo weinig weg wil doen?
 
Voor de aankomende eigenaar: Mooie motor! :9~

Ergens zonde dat je hem weg doet, zeker voor deze prijs. Maar aan de andere kant nu kan iemand anders erop posen en jij een zx6r verbouwen? :9
 
Voor de aankomende eigenaar: Mooie motor! :9~

Ergens zonde dat je hem weg doet, zeker voor deze prijs. Maar aan de andere kant nu kan iemand anders erop posen en jij een zx6r verbouwen? :9

vandaar ook met pijn in mijn hart '( ik weet wat ik aan die motor heb (weinig onkosten)
maar ja ik was toch toe aan iets meer tja en wie kan er nou nee zeggen tegen een mooie zx6rr :9~
maar die gaat niet verbouwt worden misschien kleine aanpassingen
 
mocht dat niets worden, kun je het mij dan even laten weten? ben ook zeker geintreseerd!! is er een rede dat je hem voor zo weinig weg wil doen?

nee geen rede voor liefst wil er er veel meer voor hebben natuurlijk maar ik wil em ook niet een jaar ofzo te koop hebben staan

o ja by de weg

er kan altijd tegen elkaar op geboden worden natuurlijk :Y
de hoogste bieder wint of die eerste die me het geld wil geven zonder dat er een hogere bieder is
maar dat lijkt me logisch
 
hey, kijker al geweest eigenlijk? Mijn mail: marjoleinterpstra at hotmail punt com misschien kun je het laten weten als die kijker zo gek geweest is om hem te laten staan. Dan kan ik misschien een keertje komen kijken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan