mooie zx6r 2004 met zeer veel extra's !!

Wat is de vraagprijs??

heb je weer interesse in een zelfde motor (maar met minder KMS) die je zelf hebt verkocht :?

Mijn motor gaat dan ook alleen weg als ik meer kan vangen dan destijds jouw vraagprijs van de zx6 ;)

Mocht je interesse hebben mail me maar op b.bent apestaart home.nl :)
 
Lol, dan blijft dit topic nog wel even open denk ik.... Ik heb inmiddels al een nieuwe bike, maar was benieuwd wat jij denkt dat je motor nog waard is. Ik denk dat dit jou in dit topic al menig maal duidelijk is geprobeerd te maken..

De mijne zag er net zo gelikt uit, maar als jij denkt meer als mijn vraagprijs van 6500,- te kunnen vangen, heb je het goed gedaan.

Desondanks, succes met de verkoop!
 
Lol, dan blijft dit topic nog wel even open denk ik.... Ik heb inmiddels al een nieuwe bike, maar was benieuwd wat jij denkt dat je motor nog waard is. Ik denk dat dit jou in dit topic al menig maal duidelijk is geprobeerd te maken..

we zullen wel zien, daar maak ik me niet druk over ;) kan ik zelf nog lekker blijven :]

De mijne zag er net zo gelikt uit, maar als jij denkt meer als mijn vraagprijs van 6500,- te kunnen vangen, heb je het goed gedaan.

Wie weet O-)

Desondanks, succes met de verkoop!

thanks, ben nu wel erg benieuwd waar jij hem voor hebt verkocht en had je alle orignele onderdelen er nog bij :)
 
Jouw fiets heeft wel wat meer opties zoals stalen remleidingen en gepolijste velgen.

Voor de rest grotendeels hetzelfde... Het was wel zwaar om mijn fietsje weg te doen, heb er een paar nachten niet van kunnen slapen, maar goed achteraf is het allemaal goed gekomen met een andertje!


Btw, ik had alle originele onderdelen erbij behalve de originele uitlaat, maar die leg je er toch nooit meer op...


Als jij mij mailt met jouw vraagprijs, mail ik mijn verkoopprijs...
 
Jouw fiets heeft wel wat meer opties zoals stalen remleidingen en gepolijste velgen.

Voor de rest grotendeels hetzelfde... Het was wel zwaar om mijn fietsje weg te doen, heb er een paar nachten niet van kunnen slapen, maar goed achteraf is het allemaal goed gekomen met een andertje!


Btw, ik had alle originele onderdelen erbij behalve de originele uitlaat, maar die leg je er toch nooit meer op...


Als jij mij mailt met jouw vraagprijs, mail ik mijn verkoopprijs...

je hebt mail ;)
 
Gefeliciteerd met de verkoop 8-)

Volgens mij was jij ''vroegâh'' ook wel eens bij de Tex in Hengelo???

Groeten,

ArjanR1 (toen met een zwarte ZX10R en gouden wielen)
 
Gefeliciteerd met de verkoop 8-)

Volgens mij was jij ''vroegâh'' ook wel eens bij de Tex in Hengelo???

Groeten,

ArjanR1 (toen met een zwarte ZX10R en gouden wielen)
thanks ;)

klopt, ik heb mijn motor nog in onderhoud gehad bij je broer. En die 10 van jou was ik ook niet vergeten hoor :9~ net als die filmpjes van je })
 
Laatst bewerkt:
Mooi zo brian, Hoop dat de nieuwe eigenaar net zo blij is als ik ben met mijn ZX6R.

Ga je nu voor de upgrade ? 1000cc ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan